Re: Sims 4 - wordt beroemd - niet naar optreden

door Fientjeeexxx
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 - wordt beroemd - niet naar optreden

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hallo, mijn sims gaat wel naar haar auditie toe, maar als het dan zover is om naar de optreden toe te gaan gaat ze niet. Heb al nieuw huishouden gemaakt om te kijken als die wel ging maar die gaat uit eindelijk dus ook niet.

hoe kan ik dit oplossen?

Bericht 1 van 19 (1.936 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 - wordt beroemd - niet naar optreden

★★★★★ Expert
Begin met het weghalen van alle aangepaste inhoud ("modificaties"), mocht je die gebruiken, @The-music-Sims. Vervolgens de basisstappen (waaronder De Sims 4 repareren) doen en nagaan dat De Sims 4 is bijgewerkt.

Groetjes.
Bericht 2 van 19 (1.906 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 - wordt beroemd - niet naar optreden

★★★ Newbie

Bedankt voor je antwoord heb dit geprobeerd, zelfs spel helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

 

zijn nog andere dingen wat ik zou kunnen doen? Of wachten tot er nieuwe update komt?

Bericht 3 van 19 (1.877 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 - wordt beroemd - niet naar optreden

★★ Novice

ik krijg als mijn sims naar een optreden moet geen icoontje van wil je mee gaan of niet

 

ik heb mijn modificaties uitgezet moet ik dan mijn sims4 weg halen en op nieuw instaleren

weten jullie meschien een antwoord 

Large smile 

Bericht 4 van 19 (1.791 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Sims 4 - wordt beroemd - niet naar optreden

★★★ Newbie

Dat probleem heb ik ook🤔

Bericht 5 van 19 (1.414 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 - wordt beroemd - niet naar optreden

★★★★★ Expert
Begin eens met de basisstappen, @NikkiBoekweit. Controleer dat je de laatste versie van De Sims 4 en de Origin cliënt hebt. Beide kunnen beter in dezelfde taal ingesteld zijn.

Voor de uitgaves anders dan die voor de spelconsoles, zou deze bug zijn opgelost met een bijgewerkte versie van De Sims 4, tenminste als je eerst je spel had ontdaan van alle aangepaste inhoud ("modificaties").

Voor de spelers op een spelconsole, kunnen dezelfde soort stappen nalopen, het proberen met de hieronder genoemde suggesties op het Engelstalige forum, anders zit er niet veel op dan wachten tot hier een oplossing komt.
https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/WORKAROUND-GF-Acting-Career-Sim-not-getting-gig-pop-up/m-p/893...


Groetjes.
Bericht 6 van 19 (1.405 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 - wordt beroemd - niet naar optreden

★★ Novice

Dankje ik ga het proberen hoop dat het lukt fijn dat u antwoord kon geven 😃😃😃

Bericht 7 van 19 (1.400 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 - wordt beroemd - niet naar optreden

★★ Novice

Weet u misschien wat er in de update van 8 mei komt of dat de update gaat helpen. want ik heb alles geprobeerd wat u zei maar dat werkt ook niet. dus ik hoop dat die update het gaat oplossen 

Weet u of dat waar is 

Danku wel alvast 

Bericht 8 van 19 (1.249 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 - wordt beroemd - niet naar optreden

★★★★★ Expert
Dit zou zijn verholpen in de update van 7 april 2020, @NikkiBoekweit. Voor PC is dit versie 1.62.67.1020.
Bericht 9 van 19 (983 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 - wordt beroemd - niet naar optreden

★★★ Newbie

Ik heb dit probleem ook en dit lukt allemaal niet ik heb het pack wordt beroemd 2 dagen geleden gekocht

 

Bericht 10 van 19 (968 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help