Re: Sims 4 wilt niet updaten

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 wilt niet updaten

★★★ Newbie

Wanneer ik mijn spel wil updaten (omdat die anders niet start) doet die dit niet. Het maakt niet uit hoe vaak ik erop klik hij verwerkt de opdracht niet. Wat kan ik hier aan doen?

Bericht 1 van 43 (6.231 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 wilt niet updaten

EA SPORTS FC Team

Hey @Inieminie123,

 

Het kan zo zijn dat de update tegengehouden wordt omdat Origin niet de juiste rechten heeft of doordat een update tegen wordt gehouden door bijvoorbeeld een firewall of virusscanner.

 

Start Origin op als Administrator door met de rechtermuisknop op de Origin snelkoppeling te klikken en te kiezen voor Als Administrator uitvoeren. 

 

Schakel ook de firewalls en virusscanner tijdelijk uit en probeer De Sims 4 nogmaals te updaten. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 43 (6.313 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 wilt niet updaten

EA SPORTS FC Team

Hey @Inieminie123,

 

Het kan zo zijn dat de update tegengehouden wordt omdat Origin niet de juiste rechten heeft of doordat een update tegen wordt gehouden door bijvoorbeeld een firewall of virusscanner.

 

Start Origin op als Administrator door met de rechtermuisknop op de Origin snelkoppeling te klikken en te kiezen voor Als Administrator uitvoeren. 

 

Schakel ook de firewalls en virusscanner tijdelijk uit en probeer De Sims 4 nogmaals te updaten. 

Jason.png
Bericht 2 van 43 (6.314 Weergaven)

Re: Sims 4 wilt niet updaten

★ Novice

Hallo,
Ik heb dit probleem ook, nu heb ik geprobeerd wat u zei. Maar dit lijkt bij mij niks op te lossen.
Ik krijg heel de tijd de melding: downloaden mislukt, controleer uw internetverbinding en probeer het later opnieuw.

Dit terwijl mijn internetverbinding gewoon hartstikke goed werkt. Ik vind het heel vervelend want ik kan nu bijvoorbeeld niks meer van de galerij downloaden omdat ik nog de oude versie van de game heb. 

Bericht 3 van 43 (6.007 Weergaven)

Re: Sims 4 wilt niet updaten

EA SPORTS FC Team

Hallo @xxxxxxamber,

 

Heb je al de tips uitgeprobeerd die ik hierboven heb neergezet?

Jason.png
Bericht 4 van 43 (6.000 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 wilt niet updaten

★★★ Newbie

Beste Jason,

Ik heb hetzelfde probleem ook, ik krijg steeds de melding dat ik de internetconnectie moet checken terwijl het daar niet aan ligt. Ik heb het geprobeerd te updaten (repair doet het ook niet, geeft hetzelfde) zonder firewall en heb geen virusscanner waar ik van weet, ook dat lukte niet.  'm opstarten als administrator gaat voor mij niet op want ik heb een Macbook en zit al op het hoofdaccount (of gaat dat anders? hoe zou ik dat dan moeten doen?). Waar zou het nog meer aan kunnen liggen? Ik kijk uit naar de nieuwste updates dus het zou jammer zijn als ik daar niet bij kan.

 

Ik hoop dat u me hiermee kan helpen.

Bericht 5 van 43 (5.965 Weergaven)

Re: Sims 4 wilt niet updaten

EA SPORTS FC Team

Beste @halloagrotereus,

 

Probeer eens de Origin Reset Tool uit. Deze tool zorgt ervoor dat alles vanuit Origin wordt verwijderd en schoon wordt geïnstalleerd.

 

Laat even weten of dit werkt Standard smile

Jason.png
Bericht 6 van 43 (5.956 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 wilt niet updaten

★★★ Newbie

Het werkt, dankuwel! Als dit probleem weer optreedt kan ik dit dan gewoon weer herhalen?

Bericht 7 van 43 (5.953 Weergaven)

Re: Sims 4 wilt niet updaten

EA SPORTS FC Team

Het zou in principe niet meer voor mogen komen, maar als hetzelfde probleem weer voorkomt dan kan je inderdaad weer de reset tool gebruiken Standard smile

Jason.png
Bericht 8 van 43 (5.936 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 wilt niet updaten

★★★ Newbie

hoi ik heb dit zelfde probleem, bij mij zegt die ook bij het resetten dat die niet kan voltooien.

nog tips?

 

Bericht 9 van 43 (5.671 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 wilt niet updaten

★ Novice
Hallo @EA_Jason
Ik heb de origin reset tool gebruikt, omdat ik weer het zelfde probleem had. dat mijn sims 4 spel niet wilde updaten. Alleen nu zegt origin dat hij mijn gamelijst niet kan ophalen en staat er dat ik geen games meer heb. Hoe zit dit nu? Want ik heb veel geld besteed aan deze spellen, maar ze zijn ineens weg ?
Bericht 10 van 43 (5.466 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen