Sims 4 wil niet updaten

door SimsMeowster
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 wil niet updaten

★★★★ Novice

De update van de sims wil niet downloaden, dit is nu al 3 dagen.

Ik gebruik de EA app Beta maar kan niet eens een help ticket invoeren voor dit bij EA. 

 

Iedere keer als ik update klik dan word er gezegt "download voorbereiden" dan komt er "Verificatie" en daarna niets en blijft er staan update game, ik probeer het steeds en krijg steeds hetzelfde, kan iemand mij helpen aub.

Bericht 1 van 10 (2.641 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 wil niet updaten

★★★★ Novice

Het probleem is inmiddels opgelost, moest inderdaad de EA app deinstalleren en dan opnieuw instaleren.

 

Als antwoord op de aparte vraag, de sims 4 en de meeste dlc's heb ik via Origin gekocht maar sinds the EA app heb ik de laatste 9 á 10 dlc's via de EA app gekocht en tot nu toe had ik nooit problemen en update de game gewoon, tot deze laatste keer.
Achter af gezien denk ik dat het probleem ligt dat ik de update had gepauzeerd en de pc had uit gezet en niet de update had laten gaan, wel moet ik zeggen dat als ik de sims nu via Origin speel het een stuk trager is en soms vast [frozen] staat en dat heb ik via de EA app weer niet.

In thread bekijken

Bericht 8 van 10 (2.519 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 wil niet updaten

Champion

Hey @SimsMeowster,

 

Jouw situatie is heel herkenbaar!

Ook ik heb hier 'last' van gehad. Omdat de EA-Desktop App toch nog in de Beta fase zit, haal ik mijn updates gewoon op via Origin. Ik raad je aan om dat ook even te doen. Zorg er wel voor dat je de Desktop App even uitschakelt. Je hoeft dan niet uit te loggen. 

Daarna kan je, als alles goed gaat, weer overschakelen naar de EA-Desktop App. Als je dan toch weer opnieuw aanloopt tegen hetzelfde probleem (dat komt ook bij mij regelmatig voor) dan kan je het beste even de EA-Desktop App verwijderen via de instellingen van Windows (Apps en onderdelen) en daarna opnieuw downloaden en installeren.

 

Bij mij werkt dat prima. 

 

Heel veel succes!

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 10 (2.633 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 wil niet updaten

★★★★ Novice

Dank je wel voor de tip, alleen geeft Origin aan dat er geen update is (heb net even gekeken na dat ik je berichtje zag) 

Ga je andere oplossing proberen en kijken of dat misschien werkt.

Bericht 3 van 10 (2.620 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 wil niet updaten

[ Bewerkt ]
Champion

Het kan zijn dat de update dan al is uitgevoerd. @SimsMeowster. Probeer dan eens of je wel kunt spelen via Origin en kijk of het versie nummer overeenkomt met die van de laatste update van 1 april: PC: 1.86.166.1030 Het versienummer vind je onder in de rechter hoek.

Dan weet je ook gelijk of je alle updates hebt en kun je die tweede optie proberen.

 

Veel succes en veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 10 (2.609 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 wil niet updaten

★★★★★ Expert
Het is gemakkelijk om de Origin cliënt blijven gebruiken voor dit soort zaken.
Waarschijnlijk wordt de juiste werking hiervan toch op een bepaalde manier gehinderd / gestoord, als dienen er nog bepaalde stappen te nemen, @SimsMeowster.
Begin met de basisstappen helemaal te doen.
Lukt dit wel wanneer je een andere computer gebruikt om het daarop te testen?

Rekening er mee houden dat er nog steeds problemen kunnen verschijnen, als niet alles beschikbaar is, aangezien dit programma nog steeds in een probeer / test versie wordt geleverd.

Groetjes.
Bericht 5 van 10 (2.582 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 wil niet updaten

Champion

Hey @SimsMeowster,

 

Hopelijk heb je het al weten op te lossen? Laat even weten of je anders nog suggesties kun gebruiken.

 

Veel succes Fingers crossed

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 10 (2.548 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 wil niet updaten

Community Manager
Hey @SimsMeowster,

Even een apart vraagje misschien, maar weet je zo misschien nog waar/hoe je De Sims 4 precies aangeschaft hebt?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 7 van 10 (2.531 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 wil niet updaten

★★★★ Novice

Het probleem is inmiddels opgelost, moest inderdaad de EA app deinstalleren en dan opnieuw instaleren.

 

Als antwoord op de aparte vraag, de sims 4 en de meeste dlc's heb ik via Origin gekocht maar sinds the EA app heb ik de laatste 9 á 10 dlc's via de EA app gekocht en tot nu toe had ik nooit problemen en update de game gewoon, tot deze laatste keer.
Achter af gezien denk ik dat het probleem ligt dat ik de update had gepauzeerd en de pc had uit gezet en niet de update had laten gaan, wel moet ik zeggen dat als ik de sims nu via Origin speel het een stuk trager is en soms vast [frozen] staat en dat heb ik via de EA app weer niet.

Bericht 8 van 10 (2.520 Weergaven)

Re: Sims 4 wil niet updaten

Champion

Hey @SimsMeowster,

 

Volgens mij kan je ook nu weer gewoon overschakelen naar de EA_Desktop App.

Mijn suggestie om het spel even te testen met/via Origin is ook echt niet meer dan dat: een test!. Zo af en toe grijp ik ook even terug naar Origin. Bijvoorbeeld om De Sims te repareren. Die optie is ook nog niet beschikbaar in de Desktop App. Niets houd je tegen om weer gewoon over te schakelen naar de Desktop App. Hopelijk dat jouw spel dan ook weer minder traag is.

 

Laat even weten of je hier iets aan hebt.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 9 van 10 (2.507 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 wil niet updaten

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hi @SimsMeowster,

Fijn om te horen dat het toch inmiddels is opgelost. Standard smile

EA_LeeuwAHQ
Bericht 10 van 10 (2.482 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help