Sims 4 valt steeds uit na laatste update.

door xMariesa
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 valt steeds uit na laatste update.

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Hallo allemaal,

 

Nadat de Sims zijn laatste update heeft gedaan, valt mijn spel uit na ongeveer 10/20 minuten spelen, zonder op te slaan en zonder foutmelding te geven.

Vrij vervelend, want ik sla nu elke minuut mijn spel op. Nu net weer uitgevallen na 10 minuten normaal te kunnen spelen, helaas niet kunnen opslaan.

Ik heb gezocht naar een eventuele oplossing, maar die heb ik niet gevonden.

 

Dit heb ik al gedaan:

- spel repareren in Origin

- cache van Origin legen

- alle mods updaten

 

Is dit probleem bekend bij meerdere en weet iemand of het door de laatste update komt? Want het spel zo spelen is natuurlijk waardeloos.

Laten we hopen dat er snel een nieuwe update komt en we weer normaal kunnen spelen. Ik ga voorlopig even niet meer mn Sims starten.

 

Groetjes.

 

Bericht 1 van 22 (1.962 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 valt steeds uit na laatste update.

★★★★★ Expert
Nadat je alle aangepaste inhoud hebt verwijderd, De Sims 4 map is hernoemd en De Sims4 is gerepareerd en is bijgewerkt, start je De Sims 4 schoon en ga je testen met een nieuw gemaakte Sim of huishouden, @xMariesa. De map waarin De Sims 4 je spelvoortgangen instellingen bewaard, is terug te vinden in je Documenten en dan de "Electronic Arts" map.
Aangepaste inhoud staat bekend om diverse problemen.
Lees dit helpartikel over hoe je de cache van de Origin cliënt leegmaakt: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

De "Gebruikersaccountbeheer" en je beveiligingssoftware (tijdelijk) uitschakelen, een bekabelde internet verbinding gebruiken, start de Origin cliënt als een Administrator.
Start De Sims 4 via de Origin cliënt.
Je dient overige en onnodige openstaande software volledig af te sluiten.

Zijn de stuurprogramma's van je computer bijgewerkt? Begin bij die van je videokaart. Herstart de computer nadat een installatie is voltooid.
Heb je alle updates die nog beschikbaar zijn bij de Windows Update. Vergeet niet de optionele updates. Aansluitend zal je de computer moeten herstarten en deze stappen herhalen. https://support.microsoft.com/nl-be/help/4027667/windows-update-windows-10

Windows schoon laten opstarten: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/929135/how-to-perform-a-clean-boot-in-windows

Controleer of je computer voldoet aan de gevraagde systeemeisen voor De Sims 4: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements Voor de uitbreidingen en aanvullingen bestaan er andere systeemeisen.
Plaats je DxDiag informatie bij je reactie, opgeslagen in een tekstbestand: https://help.ea.com/nl-nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/


Groetjes.
Bericht 2 van 22 (1.946 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 valt steeds uit na laatste update.

★★★ Novice

Ik heb precies het zelfde probleem 10 a 20 min spelen en dan valt alles weg zonder pardon. Heb sims verwijderd er opnieuw opgezet. Ik heb windows geupdate gerepareerd maar tot nu toe werkt er niks. Voor de update werkte alles perfect en ik heb geen mods geinstalleerd of niks.

Bericht 3 van 22 (1.782 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 valt steeds uit na laatste update.

★★★ Newbie

ik heb dit zelfde probleem. maar ik heb geen mods of dergelijk dus hier kan het niet aan liggen. bij mij gebeurd het pas sinds de update dus ik denk echt dat het aan de update ligt.

Bericht 4 van 22 (1.781 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 valt steeds uit na laatste update.

[ Bewerkt ]
Champion

@daphnesteintjes  en @marden33  hebben jullie ook gecontroleerd of de computer waar je De Sims op speelt nog voldoet aan de minimale systeemeisen: https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims/the-sims-4/the-sims-4-system-requirements/. Het is trouwens altijd beter om met je computer dichter in de buurt van de aanbevolen eisen te zitten.

Het vertragen of uitvallen kan trouwens ook gebeuren als je met aangepaste inhoud speelt. Het is dus verstandig om alle aangepaste inhoud up to dat te houden (mods en cc).

 

Ik heb inmiddels meer dan 5 uur gespeeld na de nieuwe patchupdate en heb tot nu toe geen problemen ondervonden. Dus het zal zeker niet aan de update liggen. 

 

Als je problemen blijft houden met het uitvallen van je spel op je computer vermeldt dan de specificaties van je computer bij een volgend bericht of stuur een DXDiag.txt mee: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/

 

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 22 (1.778 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 valt steeds uit na laatste update.

★★ Novice

Hoi hoi,

 

Ik speel op de ps 4 en na de update geeft mijn spel een foutcode dat ik het spel moet update of mij ps 4 systeem.

 

Maar die zijn up to date.

 

Heb alle tips al gevolgd maar het spel blijft die melding geven.

 

Dat ligt niet aan de update denk je?

Mvg sabina

Bericht 6 van 22 (1.769 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 valt steeds uit na laatste update.

Champion
@sabiej Jammer genoeg moet ik je het antwoord voor je vraag over PS4 schuldig blijven. Ik speel de Sims 4 niet op een console.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 22 (1.761 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 valt steeds uit na laatste update.

★★★ Newbie

Heb hetzelfde probleem ikk speel op ps4 en sinds de laatste update valt de sims 4 indd uit na 20 minuten soms een uur. Maar heel vervelend niks slaat op.  Er is iets mis in de update  waarschijnlijk ze zullen het wel weer snel oplossen aangezien er heel veel mensen last hebben. Ik krijg de melding een fout in het spel. 

Bericht 8 van 22 (1.753 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 valt steeds uit na laatste update.

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

@marden33Heeft geen nut er zit een fout in de update ik speel via ps4 zonder cc dus daar kan het niet aan liggen ik word er ook elke keer uit gegooit

Bericht 9 van 22 (1.756 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 valt steeds uit na laatste update.

★★★ Newbie

Het is de update zelf dit is eerder voorgekomen met warzone call of duty daar was ook een fout in de update die iedereen er de hele tijd uit gooide. Toen hebben ze de game weer geupdate en toen werkte alles weer. Hopelijk  gaan ze dat hier ook bij doen

 

Bericht 10 van 22 (1.754 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help