Re: Sims 4 uiteten valt uit

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 uiteten valt uit

★★ Novice

Sinds 2 dagen heb ik Sims 4 uitetenpakket. Telkens in het restaurant na enkele minuten crasht het hele spel... wat kan ik hiermee? gamesynch zei dat ik contact op moest nemen met Origin.

Bericht 1 van 3 (257 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 uiteten valt uit

Champion
@drsPsychologist Als het goed is heb je voordat je De Sims 4 start een bericht kunnen zien met een mededeling van Electronic Arts. Als je daar op klik dan kom je vanzelf uit op het bericht in deze link. https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/773025/crashes-na-de-update-van-10-november#latest

Als je dat leest dan weet je wat er aan de hand is en dat er wordt gewerkt aan een oplossing. In de week van 20 november moet er een oplossing voor zijn.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 3 (248 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 uiteten valt uit

★★★★★ Expert
  
  
Echter dit is een forum en niet contact opnemen met Origin, zoals jij dat noemt, @drsPsychologist.
Heb je ondertussen de basisstappen ondernomen?
  
Voldoet jouw computer aan de gevraagde systeemeisen van De Sims 4 als deze aanvulling?
  
Plaats je DxDiag informatie, opgeslagen als een tekstbestand en dan toevoegen als een bijlage, bij je reactie.
  
  
Groetjes.
  
  
Bericht 3 van 3 (243 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help