Re: Sims 4 uitbreiding gekocht maar kan niet spelen

door Carmen_ver
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 uitbreiding gekocht maar kan niet spelen

★ Novice

Ik heb gister de uitbreidingen 4 Jaargetijden en Studentenleven gekocht en gedownload. Origin geeft ook bij beide aan dat deze geïnstalleerd zijn.

Echter tijdens het spelen, geeft Sims niks aan van Studentenleven.

 

Ik speel op een MacBook.

Bericht 1 van 10 (2.020 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 uitbreiding gekocht maar kan niet spelen

★★★★★ Expert
Het verwerken van een betaling kan tot 36 uren duren. Met feestdagen kan het nog wat langer duren. Omdat er meer mensen thuis zijn en online aankopen dienen te doen, zal het gewoon wat langer duren dan normaal.

Nagaan dat de e-mail in een andere map is terechtgekomen dan je Postvak In, @noasmits.

Aanvullende inhoud voor De Sims 4, zal je gewoon installeren je via de Origin cliënt, @Carmen_ver.


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 8 van 10 (1.771 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 uitbreiding gekocht maar kan niet spelen

★ Novice
@nilaux Cache wissen en spel repareren helpen ook niet.
Bericht 2 van 10 (2.016 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 uitbreiding gekocht maar kan niet spelen

★★★★★ Expert
Hallo,

Controleer of je voldoet aan de benodigde systeemeisen van de uitbreiding "Studentenleven": https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4/expansion/the-sims-4-discover-university#...
Controleer of je verbonden bent met het internet en de Origin cliënt niet gehinderd wordt door bepaalde software die je hebt draaien. Gebruik bij voorkeur een bekabelde internetverbinding.
Controleer of je bent aangemeld met de juiste EA / Origin account.

Gebruik je wel de normale versie van De Sims 4, @nilaux? De uitbreiding "Studentenleven" zal niet gaan werken met "De Sims 4 Legacy Editie".


Laat je nog weten of het hiermee gelukt is?

Groetjes.
Bericht 3 van 10 (1.998 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 uitbreiding gekocht maar kan niet spelen

★ Novice
@RealSimmor0 hoe verwijder ik die Legacy edition dan? Ik kwam er namelijk niet onderuit om deze te downloaden.
Bericht 4 van 10 (1.988 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 uitbreiding gekocht maar kan niet spelen

★★★★★ Expert
Het verwijderen zal vast gaan op dezelfde manier hoe je andere programma's verwijderd, @nilaux.

Als je platform niet voldoet aan de systeemeisen van de normale versie van De Sims 4, dan verschijnt er een melding dat je "De Sims 4 Legacy Editie" dient te downloaden.

Groetjes.
Bericht 5 van 10 (1.908 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 uitbreiding gekocht maar kan niet spelen

★★★ Newbie

hallo, 

 

ik heb een uitbreiding pakket gekocht (studentenleven) ik heb betaald en ik krijg geen mail. hoe kan dat?

Bericht 6 van 10 (1.807 Weergaven)

Re: Sims 4 uitbreiding gekocht maar kan niet spelen

★★★★ Novice

Ik heb ook zoiets, ik heb De sims 4 Vampieren gekocht, De 15,00 is ook betaald maar het staat niet in mijn game (Sims) Ik kan bij Origin ook niks instaleren wat ik bij honden & katten, Stedelijk leven en Word beroemd wel had, ik weet niet of je bij game packs het ook moet instaleren (Lijkt me wel?) want dit is het eerste game pack dat ik koop. 

Bericht 7 van 10 (1.802 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 uitbreiding gekocht maar kan niet spelen

★★★★★ Expert
Het verwerken van een betaling kan tot 36 uren duren. Met feestdagen kan het nog wat langer duren. Omdat er meer mensen thuis zijn en online aankopen dienen te doen, zal het gewoon wat langer duren dan normaal.

Nagaan dat de e-mail in een andere map is terechtgekomen dan je Postvak In, @noasmits.

Aanvullende inhoud voor De Sims 4, zal je gewoon installeren je via de Origin cliënt, @Carmen_ver.


Groetjes.
Bericht 8 van 10 (1.772 Weergaven)

Re: Sims 4 uitbreiding gekocht maar kan niet spelen

★★★ Newbie
@RealSimmor0 maar hoe krijg je die andere soort sims dan want ik heb landelijk leven en ook studenten leven gekocht en die werken allebei niet!
Bericht 9 van 10 (1.441 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 uitbreiding gekocht maar kan niet spelen

★★★★★ Expert
Waarschijnlijk gebruik je dan "De Sims 4 Nalatenschap Editie" en deze zal beiden niet meer ondersteunen, @Oz_Boy2018. Dat is bij alle aanvullende inhoud, die vanaf 2020 uitgebracht is als de online functies.
Controleer hun gevraagde systeemeisen, wat je eigenlijk dient hebben gedaan *voordat* software gaat kopen.
Om deze te gebruiken, zal jouw computer toch (weer) moeten voldoen hieraan. Begin met het bijwerken van de software. Mogelijk dienen er bepaalde instellingen nog gewijzigd worden. Zo nodig, de betreffende hardware, die verouderd is, gaan vervangen.


Aanvullende inhoud vereist hun basisspel en deze dient op dezelfde Origin / EA geregistreerd zijn, naast het voldoen aan hun aparte gevraagde systeemeisen.

Heb je de basisstappen al gedaan?

Controleer dat je bent aangemeld op de juiste Origin / EA account. Bij voorkeur en indien mogelijk je volledige e-mail adres gebruiken, die je met behulp van de "Kopiëren en "Plakken" functies gaat overnemen,
Tevens dien je verbonden zijn met het internet. Bij voorkeur dien je een bekabelde internetverbinding te gebruiken.

Heb je deze gekocht bij een andere winkel, heb je dan hun productcode ook geregistreerd / verzilverd?
Controleer dat je de productcodes juist hebt ingevoerd, want bepaalde tekens lijken veel op elkaar en een foutje is dan snel gemaakt. Wanneer je de productcode per e-mail bericht krijgt, kan je de productcode makkelijk gaan overnemen met behulp van de "Kopiëren en "Plakken" functies.
Wanneer een productcode (deels) beschadigd is of ontbreken of toch ongeldig zijn, dan zal je contact opnemen met deze winkel voor een oplossing.

Productcodes zijn eenmalig te gebruiken en blijven gekoppeld aan het Origin / EA account waarmee de productcode toen werd geregistreerd / verzilverd. Je dient te zorgen dat je wel aangemeld bent met de juiste Origin / EA account, voordat je dit gaat doen.
Je kan geen tweedehands gekochte en gekregen producten nogmaals gebruiken. Ook niet op een andere en/of nieuw aangemaakte Origin / EA account.
Als je producten koopt via Origin, dan wordt deze automatisch gekoppeld aan het Origin / EA account, waarmee het product toen werd gekocht. Je dient te zorgen dat je wel aangemeld bent met de juiste Origin / EA account, voordat je dit gaat doen.
Kinderaccounts hebben geen toegang tot de online functies, waarmee je dus niet kan kopen via Origin, onder andere. Zij zullen het product moeten (laten) kopen in een (online) winkel, waar dan de meegeleverde productcode dient geregistreerd / verzilverd / geactiveerd worden op hun kinderaccount. Ook hier zal gelden, dat het basisspel vereist is, geregistreerd op dezelfde Origin / EA om de aanvullende inhoud te kunnen gebruiken, naast het ook voldoen van hun aparte gevraagde systeemeisen.
Worden de ontbrekende producten genoemd bij je Bestelgeschiedenis?: https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index Als je soms fouten ziet, dan zal je moeten verhelpen. Soms kan een kleine fout in jouw gegevens al genoeg zijn. Het (later) nog eens dan proberen.
Je zal de beschikbare aanvullende inhoud voor De Sims 4 in je spelbibliotheek onder de speltegel van De Sims 4, vanaf het tabblad genaamd "Extra content" en naar rechterkant toe, kunnen vinden.
Wanneer je een oranje knop met "Kopen" en bedrag hiernaast ziet staan, heb je deze nog niet in je bezit.


Er bestaat een eigen forumtak voor De Sims 4: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/bd-p/the-sims-4-technical-issues-nl


Systeemeisen voor De Sims 4 (basisspel, de normale (64-bits) versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Systeemeisen voor "De Sims 4 - Studentenleven" (aanvullende inhoud, 2019): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4/expansion/the-sims-4-discover-university#...
Systeemeisen voor "De Sims 4 - Landelijk Leven" (aanvullende inhoud, 2021): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4/expansion/the-sims-4-cottage-living#store...


Je DxDiag informatie, opgeslagen in een tekstbestand, plaatsen je reactie: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/


Groetjes.
Bericht 10 van 10 (1.437 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen