Re: Sims 4 studentenleven activiteiten

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 studentenleven activiteiten

★★★ Newbie

Hallo,

 

mijn sim zit op een universiteit. Hij heeft 1 dag naar de lessen en voetballessen kunnen gaan, sindsdien reageert hij niet meer als ik op “naar college” of “naar activiteit” klik. Al de andere dingen zoals douchen, slapen, naar toilet gaan, eten,... doet hij nog wel. Ik heb de sim al gereset maar dit werkte niet. 
Wat moet ik doen?

Bericht 1 van 5 (365 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 studentenleven activiteiten

EA SPORTS FC Team

@Trismagistos Volgens mij hadden we hier al eerder een topic over en had jij wat meer informatie?

Jason.png
Bericht 2 van 5 (355 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 studentenleven activiteiten

★★★★★ Expert
Probeer eens met een andere standaard of nieuwe Sim, @NikkiFlies. Heb je de basisstappen al gedaan, zoals repareren? Gebruik je soms aangepaste inhoud ("modificaties"), verwijder deze eerst.
Bericht 3 van 5 (354 Weergaven)

Re: Sims 4 studentenleven activiteiten

[ Bewerkt ]
Champion

Dat dacht ik ook, @EA_Jason, maar dat ging over het niet kunnen voltooien van een semester: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Studentenleven-semester-loopt-door-terwijl-niet-wordt.... Ik denk dat hier iets anders aan de hand is.

@NikkieFlies Dat is heel vervelend voor je want, nu kan je misschien niet eens verder studeren. Kan je uitleggen wat je Sim studeert en als het even kan één of meer screenshots meesturen?
Ik heb namelijk wel een paar vragen? Kan jouw Sim wel studeren? Dus de boeken lezen die je hebt gekregen bij de studie? Kan jouw Sim op de computer wel activiteiten uitvoeren die met de studie te maken hebben? Zoals de hoogleraren mailen of scripties schrijven.

Als je die activiteiten wel kan doen, wil ik even onderzoeken wat er aan de hand is.

Kan je me ook voor mij omschrijven hoe jij jouw Sim hebt gereset? Dan wil ik ook weten of je aangepaste inhoud gebruikt.

Zoals je ziet kan het met een heleboel zaken te maken hebben en om je goed te kunnen helpen heb ik wel wat meer informatie nodig.

Laat het ons hier even weten dan kunnen we je misschien verder op weg helpen.

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 5 (335 Weergaven)

Re: Sims 4 studentenleven activiteiten

EA SPORTS FC Team
@NikkiFlies Had je nog de tip van RealSimmor0 geprobeerd of wat meer informatie voor Trismagistos?
Jason.png
Bericht 5 van 5 (311 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help