Re: Sims 4 start niet zonder en niet met Legacy Edition

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 start niet zonder en niet met Legacy Edition

★★★ Newbie

Ik heb de Legacy Edition geïnstalleerd nadat ik een melding had gekregen dat dit nodig was. Maar nu krijg ik mijn Sims 4 nog steeds niet gestart, en er staat in de Electronic Arts map ook geen mapje met Sims 4 Legacy Edition.. Wanneer ik in Origin de Legacy Edition opzoek staat er wel "Je bezit deze content".

Bericht 1 van 3 (305 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 start niet zonder en niet met Legacy Edition

Champion
@xXCreefjeXx Heb je ook geprobeerd de Legacy editie te starten via Origin? Heb je ook al geprobeerd het spel te repareren? De Sims 4 Legacy editie zou je moeten kunnen vinden in de map Origin Games. Als het goed is kan je die versie ook vanuit die map starten.
Succes ermee.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 3 (287 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 start niet zonder en niet met Legacy Edition

★★★★★ Expert
Waarschijnlijk is er dan iets misgegaan met het overzetten van je spelvoortgang van De Sims 4, @xXCreefjeXx. Ook kan dit gebeuren als je aangepaste inhoud gebruikt.
Met de basisstappen kan je dit vaak al oplossen:
Zorg dat alle spellen van Origin en de Origin cliënt helemaal zijn afgesloten.
De cache van de Origin cliënt leegmaken. Bekijk dit helpartikel hoe je dat kan doen: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Vervolgens ga je naar je Documenten en open daar de map genaamd "Electronic Arts", hernoem daar alle mappen waar "Sims 4" inzit.
Dan start je de Origin cliënt weer, nadat je bent aangemeld met de juiste EA / Origin account, ga naar de spelbibliotheek. Rechtsklikk op het spel en de optie "Repareren" kiezen.
Wacht totdat het reparatieproces klaar is en test dan of je het spel weer krijgt gestart.

Eigenlijk dien "De Sims 4 Legacy Editie" meer te zien als een soort aanvulling dan een los spel. Het heeft de spelbestanden nodig van de normale versie van De Sims 4 namelijk.


Groetjes.
Bericht 3 van 3 (179 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help