Sims 4 start niet op

door ricoglas229
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 start niet op

★ Novice

ik kan sinds de update van deze week Sims 4 niet meer starten. Ik weet bijna niets van computers,  Dus ik heb echt basis uitleg nodig. Help

Bericht 1 van 4 (278 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 start niet op

★★★★★ Expert
Hallo @ricoglas229,

Zorg dat alle spellen van Origin en de Origin cliënt zijn afgesloten.
Map van De Sims 4 hernoemen. Deze zal in je "Documenten\Electronic Arts\" staan.
De cache van de Origin cliënt leegmaken. Lees hiervoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Nadat je hebt gecontroleerd dat je bent verbonden met het internet en de Origin cliënt ongehinderd internettoegang heeft, start je de Origin cliënt weer. Ga je aanmelden met de juiste Origin / EA account, als hier om gevraagd wordt.
Dan ga je naar je spelbibliotheek toe.
Repareer De Sims 4 via de Origin cliënt. Rechtsklik op de speltegel van De Sims 4 en kies dan de "Repareren" optie.
Controleer ook nog even dat De Sims 4 is bijgewerkt.

Je dient De Sims 4 schoon te starten en via de Origin cliënt.
Overige en onnodige openstaande software volledig afsluiten, mogelijk verhinderen deze de goede werking van de spellen van Origin en de Origin cliënt.
Gebruik een bekabelde internetverbinding.
De "Gebruikersaccountbeheer" en beveiligingssoftware (tijdelijk) uitschakelen.
Start de Origin cliënt als Administrator. Rechtsklik op de snelkoppeling en dan "Uitvoeren als administrator" kiezen.

Als je een foutmelding zien, graag hiervan een schermafdruk maken. Deze opslaan als een *.jpg afbeelding en dan als een bijlage toevoegen bij je reactie.

Als er nog steeds problemen zijn met het starten van De Sims 4:
Controleer dat je computer voldoet aan de gevraagde systeemeisen van De Sims 4 (basisspel, normale versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Uitbreidingen en aanvullingen hebben hun eigen systeemeisen, waaraan je computer dient te voldoen, naast de aanbevolen systeemeisen van De Sims 4.

Je DxDiag vermelden bij je reactie: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/ Deze opslaan als een tekstbestand en dan als een bijlage toevoegen bij je reactie.


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (266 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 start niet op

★★ Novice

Als ik even mag inhaken. Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb alles geprobeerd wat hierboven staat maar ik krijg de error: 

 

The procedure entry point ucrtbase.termintate could not be located in the dynamic link library api-ms-win-crt-runtime-i1-1-0.dll

 

Ook ik snap niks van computers en baal er ontzettend van dat ik ineens niet meer kan spelen. Wellicht heeft iemand hier een oplossing voor?

Bericht 3 van 4 (228 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 start niet op

[ Bewerkt ]
Champion

@ingierubjubWat dat bericht wil zeggen is dat er een fout zit bij het starten van een benodigd programma. Zoals ik het zie maak je gebruik van een windows computer.

Allereerst raad ik je aan alle updates voor Windows op te halen via het windows update programma.

Dan zal je ook een paar nieuwere onderdelen moeten installeren.
Ga naar deze link: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/2977003/the-latest-supported-visual-c-downloads
en download en installeer de twee eerste programma onder het kopje Visual Studio 2015, 2017 en 2019 

Installeer eerst dit programma:  x86: vc_redist.x86.exe

en daarna dit programma: x64: vc_redist.x64.exe

 

Als het goed is voer je daarmee gelijk de reparatie uit van de corrupte en missende bestandsbibliotheken.

 

Veel succes met de reparatie.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 4 (221 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help