Sims 4 start niet op

door Bosims2
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 start niet op

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice

Foto 1 klein.png foto 1

 

 

 

Foto 2 klein.png foto 2

 

 

 

 

 

 

 

Foto 3.png  foto 3

 

 

Hallo mensen,

 

Ik heb nu ongeveer 3 jaar Sims 4 en er nooit problemen mee gehad. Sinds 12 november 2020 heb ik problemen ermee. Op foto 1 ziet u de eerste foutmelding maar die heb ik nu opgelost. Op foto 2 ziet u het 2de probleem en daar heb ik nog steeds last van. Kan ik ooit nog Sims 4 spelen want heb er best veel geld aan uitgegeven met packs. Die ziet u op foto 3. Ik heb ook de nieuwste uitbreiding gekocht Sneeuwpret. Weet iemand hoe je dit kan oplossen? Ik heb meerdere dingen geprobeerd zoals het spel repareren maar dat werkt helaas ook niet. Ik heb YouTube filmpjes gekeken maar niks werkt.

 

Ik hoop dat iemand weet hoe ik dit kan oplossen.

 

 

Bo

 

Bericht 1 van 20 (596 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 start niet op

Champion
@Bosims2 Het probleem van de eerste foto is het gevolg van het ontbreken van een belangrijk programma dat je nodig hebt om de Sims 4 te kunnen spelen. Visual Studio is van Microsoft en is hier te downloaden: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/2977003/the-latest-supported-visual-c-downloads.

Als je niet de allernieuwste computer of laptop thuis hebt staan. dan installeer je alleen de eerste twee onderdelen: vc_redist.x86.exe en vc_redist.x64.exe.

De andere foto met de foutmelding zal ik echt even moeten opzoeken.
Hopelijk lukt het al met het installeren van de Visual Studio.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 5 van 20 (558 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 start niet op

Champion
@Bosims2 Zou je de foto's nog eens opnieuw kunnen laden. Ik denk dat je even moet wachten tot de visusscan zijn werk heeft gedaan.
Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 20 (591 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 start niet op

★★★★ Novice

Heb dit probleem ook.

 

Alleen heb ik deze bij elke patch die uitgezonden word.

 

Ik had net ook betaald voor het nieuwste uitbreidingspakket.

 

Bericht 3 van 20 (585 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 start niet op

★★★★★ Novice

@Trismagistos  Ja ik ga het proberen Standard smile

 

 

Bericht 4 van 20 (587 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 start niet op

Champion
@Bosims2 Het probleem van de eerste foto is het gevolg van het ontbreken van een belangrijk programma dat je nodig hebt om de Sims 4 te kunnen spelen. Visual Studio is van Microsoft en is hier te downloaden: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/2977003/the-latest-supported-visual-c-downloads.

Als je niet de allernieuwste computer of laptop thuis hebt staan. dan installeer je alleen de eerste twee onderdelen: vc_redist.x86.exe en vc_redist.x64.exe.

De andere foto met de foutmelding zal ik echt even moeten opzoeken.
Hopelijk lukt het al met het installeren van de Visual Studio.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 20 (559 Weergaven)

Re: Sims 4 start niet op

★★★★★ Novice
@Trismagistos dank u wel ik ga het proberen. Via die link kan ik het downloaden?
Bericht 6 van 20 (553 Weergaven)

Re: Sims 4 start niet op

[ Bewerkt ]
Champion

@Bosims2Dat klopt.Je kan het downloaden en installeren. Als je allebei de versies installeert moet het goed komen.
Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 20 (548 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 start niet op

★★★★★ Novice
@Trismagistos Dank u wel. In welk mapje moet ik dat zetten? Sorry voor al deze vragen
Bericht 8 van 20 (541 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 start niet op

★★★★★ Novice

@Trismagistos  Ik heb ze hier neer gezet.

 

 

 

 

 

 

2020-11-15 (2).png

Bericht 9 van 20 (540 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 start niet op

Champion
@Bosims2 Het maakt niet zoveel uit waar je ze neerzet. Als je deze bestanden dubbelklikt zal je computer ze vanzelf installeren. Zorg er wel voor dat je dat doet als Administrator dan komen ze beschikbaar voor 'alle gebruikers' op de computer. Installeer eerst de x86 en daarna pas de x64.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 10 van 20 (538 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help