Re: Sims 4 staat niet meer in gamebibliotheek na software update Mac

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 staat niet meer in gamebibliotheek na software update Mac

★★★ Newbie

Sims 4 staat niet meer in gamebibliotheek na software update Mac

 

Nadat mijn computer een automatische update is ondergaan, bevindt Sims 4 zich niet meer in mijn bibliotheek, als ik op de knop duw om een nieuwe game toe te voegen en de product code opnieuw ingeef, geeft het systeem aan dat deze code al gebruikt is.

 

Kan iemand mij helpen?

Bericht 1 van 4 (366 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 staat niet meer in gamebibliotheek na software update Mac

★★★★★ Expert


Hallo @knagertje,

  • Begin met het leegmaken van de cache van de Origin cliënt.
  • Zorg dat je verbonden bent met het internet, de internetverbinding in orde is.
  • Controleer dat je met de juiste EA / Origin account bent ingelogd.
    Gebruik je volledige e-mail adres (zover dit mogelijk is) en neem die over in plaats van te typen.
  • Probeer eens af te melden en de Origin cliënt helemaal af te sluiten.
    Hierna start je deze weer op en meld je opnieuw aan.
  • Ga na dat de Origin cliënt niet gehinderd wordt op een bepaalde manier, door een nog openstaand en niet benodigd programma.

Productcodes zijn eenmalig te gebruiken, dus het is vrij vanzelf sprekend dat je de melding ziet als je dezelfde productcode nog eens probeert te registreren.


Laat je nog weten of het gelukt is?

Groetjes.


Bericht 2 van 4 (349 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 staat niet meer in gamebibliotheek na software update Mac

★★★ Newbie
@RealSimmor0 Hallo, het leegmaken van de cache lukt niet, ik vind de nodige mappen niet op mijn computer.

Internetverbinding is in orde, ik ben met het juiste account ingelogd, afmelden en afsluiten ook gedaan en Origin wordt niet gehinderd door een ander programma.

Ik weet dat ze eenmalig te gebruiken zijn, maar als het spel zichzelf verwijderd uit mijn bibliotheek moet er toch een manier zijn om deze terug te krijgen??

Mvg
Bericht 3 van 4 (336 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 staat niet meer in gamebibliotheek na software update Mac

★★★★★ Expert


Hallo @knagertje,

De manier om de verwijderde spellen uit jouw bibliotheek terug te krijgen, zoals jezelf vermeld, is door: de cache leeg te maken en mijn andere eerder vermelde suggesties.
Het beste is om programma's die je niet nodig hebt helemaal hebben afgesloten.
Zoals het hulpartikel (waarnaar ik verwijs met de link) vermeld:
       Games die 'ontbreken' uit je Origin gamebibliotheek.
Bij het hulpartikel voor het leegmaken van de cache, dien je omlaag te scrollen in deze lijst tot je bij jouw platform uitkomt. Voor jou is dit Origin - Mac dan. Klik op + Meer weergeven om de stappen uit te vouwen.

Aanvullend zou kunnen dit probleem opgelost krijgen, door Origin volledig te verwijderen zoals je normaal een programma verwijderd.
Ik vernam dat hiermee ook de cache wordt "leeggemaakt" op jouw gebruikte platform?
Download de laatste versie via de website de laatste versie nadat je weet dat je bijgewerkte Mac nog steeds voldoet aan de gevraagde systeemeisen voor Origin.
Ook zou je een nieuwe gebruiker met de juiste beheerder rechten kunnen aanmaken, daarop aanmelden en Origin opstarten.


Groetjes.


Bericht 4 van 4 (321 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help