Re: Sims 4 repareren loopt vast

door Simgirl1996
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Sims 4 repareren loopt vast

★★ Novice
@Simgirl1996 Dat heb ik net gedaan, maar dat helpt zo te zien ook niet. Het loopt nog steeds vast
Bericht 11 van 18 (607 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 repareren loopt vast

Champion
@Simgirl1996 Ik zal het nog eens overleggen met andere helpers. Misschien dat zij nog ideeën hebben. Ik kom er nog op terug.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 12 van 18 (599 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 repareren loopt vast

★★ Novice
@Trismagistos Heel erg bedankt. Dan hoor ik het nog
Bericht 13 van 18 (597 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 repareren loopt vast

★★★★★ Expert
Hallo @Simgirl1996,

De spellen van de Origin en de Origin cliënt dienen op de witte lijst van je beveiligingssoftware te staan. Hoe je dit doet zal staan in de (online) documentatie van deze software. Anders contact opnemen met de ondersteuning hiervan.
Mocht dat niet werken, dan (tijdelijk) uitschakelen. Of toch maar eens helemaal verwijderen. Mogelijk kan je gebruikmaken van een hulpprogramma, geleverd door de leverancier of maker hiervan.

Bekabelde internetverbinding is stabieler, sneller en veiliger dan draadloze verbindingen. Indien de aansluiting ontbreekt, bestaat hier een soort adapter voor.

Lees deze instructies hoe je de instellingen van de "Gebruikersaccountbeheer" kan wijzigen: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/2526083/disabling-user-account-control-uac-on-windows-serve...
Verzet de schuifbalk op de laagste stand en bevestig je actie.

Waarschijnlijk zal je laptop ook niet voldoen aan de gevraagde systeemeisen van de normale versie van De Sims 4: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Je dient tenminste te beschikken over een kloksnelheid van 2 GHz als je met een ingebouwde videokaart De Sims 4 gaat spelen. Deze zijn meestal niet geschikt voor het spelen van spellen.
Je werkgeheugen wordt gedeeld en de processor moet meer werk doen. Daarnaast dienen Windows als De Sims 4 soepel te draaien, met het dubbel aantal dat ieder minimaal vereist.
De hardware van een laptop presteer onder die van een normale PC. Spellen vereisen meer van je hardware.
Uitbreidingen en aanvullen worden hier nog niet eens bij geteld.
Controleer of je laptop nog een andere en betere videokaart heeft, dan de ingebouwde "videokaart" "Intel UHD Graphics 620", waarvan diens stuurprogramma's komen uit 2017 en mogen bijgewerkt worden: https://downloadcenter.intel.com/

Nagaan of er nog updates beschikbaar zijn voor je laptop bij de Windows Update: https://support.microsoft.com/nl-be/help/4027667/windows-update-windows-10
Download en installeer allen, inclusief de optionele updates. Aansluitend de laptop opnieuw starten.
Waarschijnlijk zal je deze stappen nog een aantal keren moeten gaan herhalen.

Je dient alle overige, nog openstaande software af te sluiten, want het is mogelijk deze software de goede werking van de Origin cliënt en/of De Sims 4 verhinderen.
Op deze manier worden ook meer systeembronnen vrijgemaakt, die je hard nodig hebt om dan De Sims 4 te kunnen draaien.
Door Windows schoon laten opstarten, kan hierbij ook helpen: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/929135/how-to-perform-a-clean-boot-in-windows

Om het spel beter te laten draaien, dien je de beeldschermresolutie te verlagen, naar 1024×768 bijvoorbeeld. Zeker als je net voldoet aan de minimale systeemeisen van het spel. Op die manier worden ook minder systeembronnen gebruikt.
Verder zal je ook de grafische instellingen bij de spelopties van De Sims 4 verlagen en/of bepaalde uitschakelen.
Je kan de venstermodus als de laptopmodus uitproberen.
Tevens dien je alle overige en onnodige apparaten te ontkoppelen en uitschakelen. Gebruik slechts 1 monitor.
Hoe je de "Origin In-game" uitschakelt: https://help.ea.com/nl-nl/help/origin/origin/how-to-use-origin-in-game
Laptop ook aansluiten op de voeding en zware programma's (zoals spellen) niet draaien op de accu. Apparaten zonder eigen voeding zullen de accu van je laptop sneller leeglopen.

Externe harde schijf zal alleen het problemen oplossen, als je de vrije ruimte op de harde schijf opraakt. Je kan daar beter alle gegevens opzetten, die je niet zo snel nodig hebt.
Meestal is een externe harde schijf langzamer dan een interne harde schijf en dient altijd aangesloten zijn, om toegang te krijgen tot de gegevens die hierop staan.
Verder zal de accu van je laptop eerder leeg zijn als de externe harde schijf geen eigen voeding heeft en de laptop is niet ingestoken in het stopcontact.

Als het mogelijk is, zou je de processor kunnen vervangen door een sterkere en je werkgeheugen verdubbelen. De vraag blijft of betreft de kosten haalbaar is en wordt toegelaten door de fabrikant van de laptop.

Tevens bestaat er nog "De Sims 4 Legacy Editie", mocht het zijn dat jouw laptop de normale versie van De Sims 4 niet kan draaien. Hieraan zitten aantal beperkingen, zoals geen ondersteuning voor uitbreidingen die vanaf 2020 uitgebracht worden en geen ondersteuning voor de online functies.


Groetjes.
Bericht 14 van 18 (578 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 repareren loopt vast

★★ Novice
@RealSimmor0 Uit dit antwoord maak ik op dat er door jullie mede wordt begrepen dat het spel zelf niet goed werkt. Dit is niet het geval. Wanneer ik de sims 4 speel werkt alles naar behoren, geen vertragingen, beeld is scherp en laadschermen zijn binnen een minuut geladen. Het enige waar ik problemen mee heb is wanneer ik het spel wil repareren. Dit doe ik overigens standaard na elke update, omdat er dan meestal fouten optreden. Ik zal kijken of een van deze mogelijkheden werkt en ook contact op nemen met een kennis die met computers werkt. Wellicht kan hij me helpen met de punten die u hierboven noemde.

Bedankt
Bericht 15 van 18 (573 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 repareren loopt vast

★★★★★ Expert
Is inmiddels het probleem verholpen, @Simgirl1996?
De problemen met het steeds niet kunnen repareren, zullen ergens lokaal veroorzaakt dan worden.
Heb je ook eens getest of dit gebeurd op een andere computer?
Voor PC is versie 1.69.59.1020 op 14 december 2020 uitgebracht.

Groetjes.
Bericht 16 van 18 (513 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 repareren loopt vast

Champion
@Simgirl1996 Inmiddels is het probleem van de lange laadtijden en de andere problemen met het RAM geheugen weer opgelost met de nieuwste patchupdates. Ook het probleem waar jij melding van deed is dus opgelost en je zou de Sims 4 weer gewoon moeten kunnen spelen.

Veel plezier. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 17 van 18 (479 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 repareren loopt vast

★★ Novice
@Trismagistos Ik zal het eens uitproberen. Het kan natuurlijk ook zijn dat het wel aan mijn laptop zelf ligt. Heb het tot nu toe ook te druk gehad om die kennis te benaderen die ernaar zou kunnen kijken. Maar hopelijk is het inderdaad opgelost nu
Bericht 18 van 18 (464 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help