Sims 4 opstarten lukt niet

door nikeejanssen
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 opstarten lukt niet

★★ Newbie

Hallo,

 

ik heb de sims 4 opnieuw geïnstalleerd op mijn macbook omdat ik dacht dat dit nodig was omdat het spel niet meer wilde opstarten. Nu zegt Origin steeds dat mijn spel een update heeft en als ik die update voltooi en het het spel kan gaan opstarten wilt die dat niet doen omdat er steeds zogenaamd een update is. Kan iemand hiermee helpen? Alvast bedankt

Bericht 1 van 2 (327 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 opstarten lukt niet

★★★★★ Expert
Hallo @nikeejanssen,

Begin eens met de cache van de Origin cliënt leeg te maken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Hierna nog eens proberen om De Sims 4 laten bijwerken.

Mocht je soms aangepaste inhoud (ook wel "modificaties" genoemd), dan dien je deze ook hebben verwijderd.

Als De Sims 4 niet meer start, kan je beter eerst de basisstappen doen.

Map van De Sims 4 in je "Documenten\Electronic Arts\" hernoemen.
Repareer het spel via de Origin cliënt. Rechtsklik op De Sims 4 in je spelbibliotheek en dan "Repareren" kiezen.
Hierna nog eens rechtsklikken op De Sims 4 en nou "Update game" kiezen, om De Sims 4 laten bijwerken.

Gebruik een bekabelde internetverbinding.

Zorg dat je geen software hebt draaien, die de juiste werking van de Origin cliënt als De Sims 4 kan verhinderen / blokkeren.
Met name beveiligingssoftware kunnen onbedoeld een boosdoener zijn.


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (312 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 opstarten lukt niet

★★★★★ Expert
Hallo @nikeejanssen,

Begin eens met de cache van de Origin cliënt leeg te maken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Hierna nog eens proberen om De Sims 4 laten bijwerken.

Mocht je soms aangepaste inhoud (ook wel "modificaties" genoemd), dan dien je deze ook hebben verwijderd.

Als De Sims 4 niet meer start, kan je beter eerst de basisstappen doen.

Map van De Sims 4 in je "Documenten\Electronic Arts\" hernoemen.
Repareer het spel via de Origin cliënt. Rechtsklik op De Sims 4 in je spelbibliotheek en dan "Repareren" kiezen.
Hierna nog eens rechtsklikken op De Sims 4 en nou "Update game" kiezen, om De Sims 4 laten bijwerken.

Gebruik een bekabelde internetverbinding.

Zorg dat je geen software hebt draaien, die de juiste werking van de Origin cliënt als De Sims 4 kan verhinderen / blokkeren.
Met name beveiligingssoftware kunnen onbedoeld een boosdoener zijn.


Groetjes.
Bericht 2 van 2 (313 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help