Re: Sims 4 opent niet

door sennieboy101
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 opent niet

★ Novice

Hoi,

Een week geleden kon ik nog gewoon Sims 4 spelen op mijn Macbook Air. Ik had het gedownload via origin. Toen heb ik de spel-beeld qualiteit omhoog gezet en daarna het spel afgesloten. Ik probeerde het vandaag weer te openen maar als ik het spel open dan krijg ik al gauw een melding van finder met 'Finder kan sims 4 niet openen' En het spel crasht. Ik zie dan alleen een zwart scherm en kan alleen maar drukken op forceer stop. Ik heb alles al geprobeerd, origin verwijderen, origin verwijderen uit de bibliotheek, sims verwijderen enzovoort. Ik heb geen mods of costum content op het spel dus daar kan het niet aan liggen.

 

Wie kan mij helpen??

Groetjes,

Sam

Bericht 1 van 7 (1.512 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 opent niet

EA SPORTS FC Team

Hey @sennieboy101,

 

Deze reactie is misschien wat laat, maar ik was op vakantie!

 

Het lijkt erop dat de computer de ingebouwde chip gebruikt in plaats van de 1060, probeer deze handleiding eens van @Phantomlover1717. Daar staat beschreven hoe je ervoor zorgt dat De Sims 4 de juiste videokaart gebruikt. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 7 van 7 (1.392 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 opent niet

EA SPORTS FC Team

Het heeft waarschijnlijk te maken met de instellingen die je hebt aangepast. 

 

Ik denk dat de instellingen te hoog zijn waardoor jouw Mac het niet aankan en er direct mee stopt. De manier om dit op te lossen is door de instellingen weer terug te zetten naar normaal. 

 

Ga naar Finder > Documents > Electronic Arts > De Sims 4  en verwijder Options.ini (slepen naar de prullenmand en de prullenmand legen). Hierna kan je De Sims 4 repareren via Origin en kan je weer verder spelen. Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 7 (1.495 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 opent niet

★★★ Newbie

Ik heb hetzelfde voor, alleen heb ik niet veranderd aan mijn instellingen. Ik heb gewoon een nieuwe origin download gedaan, en daarna lukt geen enkele game nog Frown

Bericht 3 van 7 (1.438 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 opent niet

EA SPORTS FC Team

Ook op de Mac?

 

Probeer in dat geval Origin en de spellen van de Mac te verwijderen (gewoon slepen vanuit Finder naar de prullenmand en de prullenmand legen) en Origin opnieuw te downloaden en te installeren. Daarna kan je De Sims 4 opnieuw downloaden en installeren via Origin. 

Jason.png
Bericht 4 van 7 (1.429 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 opent niet

★★ Novice

hi jason kan je me misschien ook helpen want ik wil me sims 4 opstarten en dan zeg hij direct dat hij niet geopend kan worden door me video kaart en computer versie terwijl er heel duidelijk staat dat het gespeeld kan worden op windows 10 en gtx 650 of hoger nou ik heb windows 10 en geforce gtx 1060 6GB dus weet niet wat er mis is ik heb alles wat er staat maar werkt gewoon nie 

Bericht 5 van 7 (1.394 Weergaven)

Re: Sims 4 opent niet

★★ Novice

Opstarten niet mogelijk:

 

De Sims 4 draait niet op de videokaart van dit systeem.Controleer of de videokaart aan de minimale specificaties voldoet en of de nieuwste videodriver geïnstalleerd zijn.

 

[0e6d1221:1df4eBdc:80010000:00000000] dit is wat er staat maar ik heb alles beter zelfs dan nodig is

Bericht 6 van 7 (1.391 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 opent niet

EA SPORTS FC Team

Hey @sennieboy101,

 

Deze reactie is misschien wat laat, maar ik was op vakantie!

 

Het lijkt erop dat de computer de ingebouwde chip gebruikt in plaats van de 1060, probeer deze handleiding eens van @Phantomlover1717. Daar staat beschreven hoe je ervoor zorgt dat De Sims 4 de juiste videokaart gebruikt. 

Jason.png
Bericht 7 van 7 (1.393 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen