Re: Sims 4 opent niet meer na hacken

door LolaLiza123
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 opent niet meer na hacken

★★★ Newbie

Hoi,

 

Een tijdje terug ben ik gehackt op mijn ea account. Toen mijn wachtwoord veranderd. Nu wil ik net de sims 4 spelen en vraagt die naar mijn code, als ik die invoer staat er code is al in gebruik. Ik heb de sims al verwijderd en proberen opnieuw te instaleren maar dit helpt niet. Ik speel sims op de pc

 

Kan iemand mij alstjeblieft helpen?

 

Groetjes 

Bericht 1 van 3 (236 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 opent niet meer na hacken

★★★★★ Expert
Dan zal je met de verkeerde EA / Origin account aangemeld, @LolaLiza123. Productcodes zijn maar slechts eenmalig te gebruiken en worden gekoppeld op het EA / Origin account waarmee de productcode werd geregistreerd / verzilverd.
Het verwijderen en opnieuw installeren van De Sims 4 zal weinig uitmaken.


Wat je dient te doen als jouw EA / Origin account is gehackt.
https://help.ea.com/nl-nl/help/account/i-think-somebody-hacked-my-origin-account-what-can-i-do-now
Ga voor een uniek en veilig wachtwoord, vanaf 15 tekens.
Nadat je weer toegang hebt, dien je te controleren op vreemde gegevens. Ook oude gegevens kan je beter aanpassen.
Beveiligingsinstellingen nalopen en verhogen waar dat nodig is.
Verder in de gaten houden en bij vreemde activiteit contact opnemen met de helpdesk.


Groetjes.
Bericht 2 van 3 (222 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Sims 4 opent niet meer na hacken

★★★ Newbie
@RealSimmor0 Dankjewel ik ga het even proberen om te achterhalen of die misschien ergens anders opstaat dan!
Bericht 3 van 3 (216 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help