Sims 4 loopt vast op MacBook Air 2019

door sdalphabeta
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Sims 4 loopt vast op MacBook Air 2019

★★ Novice

Het loopt weer niet oké. Spelen kan nu wel weer, dat is al goed begin.

Wat ik vrijdagavond heb gespeeld en opgeslagen was zaterdagavond verdwenen.

Nu dus (ALWEER) opnieuw moeten beginnen. Kan alleen nu geen spel opslaan want foutcode 0 krijg ik.

Alle stappen weer herhaald. Ook weer opnieuw geïnstalleerd, gerepareerd, het hele riedeltje. Wat nu? Kan toch niet dit.. 

Bericht 21 van 24 (517 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 loopt vast op MacBook Air 2019

★★★★★ Expert


Het is bekend dat de bèta versie van hun laatste besturingssysteem bij vele De Sims 4-spelers voor problemen zorgt. Misschien is het toch beter om deze versie niet gebruiken totdat deze meer stabieler is.

Het is mogelijk dat bij het afsluiten van het spel de tijdelijk gebruikte bestanden niet worden opgeruimd en zo het boosdoener van UserData.lock bestand vergrendeld achterblijft.


@nickxyy,
Vreemd dat je spelvoortgang verdwenen is. Bestaan de mappen nog en hebben ze ook de juiste naam?
Misschien is het beter nadat je De Sims 4 hebt afgesloten toch voor de zekerheid de map kopieert naar een USB-stick, dien met klaar zijn veilig loskoppelt en opbergt.
Dit kan ook een tip zijn voor de anderen.

@xJettiex,
Mocht het gaan om de Origin In-game, dan kan je deze eens uitschakelen en testen of hiermee je verder komt.
Kan je beter dit bestand eerder verplaatsen uit de huidige map, of hernoemen, in plaatse deze meteen te verwijderen?


Zoals ik eerder had vermeld, via een nieuw aangemaakte gebruikersaccount met Administrator rechten het spel een tijdje uitproberen.
Krijg je dan wel het spel gestart? Blijft het spel draaien, loopt het niet steeds vast? Mogelijk lost deze tip ook nog andere problemen op.

Denk er om op de Ik ook -knop te klikken (deze wordt meestal getoond bij het oorspronkelijk geplaatste bericht van het onderwerp. Zo weten ze dat er meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem.


Groetjes.


Bericht 22 van 24 (497 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 loopt vast op MacBook Air 2019

★★ Novice
@nickxyy ik heb nu ook last van hetzelfde probleem dat mijn spel niet opgeslagen blijft.
Bericht 23 van 24 (478 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 loopt vast op MacBook Air 2019

★★★★★ Expert
@sdalphabeta, @nickxyy,
Het spel opslaan onder een andere naam. Gebruik een kortere, met alleen letter en cijfers. Geen leestekens als vreemde tekens dus.
Hebben jullie al een nieuwe gebruikersaccount aangemaakt met Administrator rechten? Gebruik deze om het spel te spelen.
Bericht 24 van 24 (457 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help