Re: Sims 4 loopt vast op MacBook Air 2019

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Sims 4 loopt vast op MacBook Air 2019

★★ Novice

Nou het is me uiteindelijk gelukt. Ik heb ergens anders iemand horen zeggen dat je in je sims folder UserData.lock file moet verwijderen.

 

Nadat ik dit heb gedaan doet mijn spel het! Ik kan dus nu gerust spelen. Ik hoop dat dit ook voor jou werkt! Hoor het graag Standard smile

Bericht 11 van 24 (858 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 loopt vast op MacBook Air 2019

★★ Novice

Bij mij nog geen succes... Alles al moeten verwijderen en opnieuw beginnen. Kom niet eens tot een nieuwe sims aanmaken. Voordat ik iets heb kunnen opslaan, loopt hij alweer vast.

Ook inderdaad na installeren nieuwe iOS

Bericht 12 van 24 (857 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 loopt vast op MacBook Air 2019

★★ Novice
@nickxyy Ook als je bij je settings van Origin dat in-game uit zet?
Bericht 13 van 24 (849 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 loopt vast op MacBook Air 2019

★★ Novice

Waaaaah ja gelukt! Ik was er al zo klaar mee. Maar thankss! 

Bericht 14 van 24 (829 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 loopt vast op MacBook Air 2019

★★★★★ Expert


Deed De Sims 4 het gewoon nog, voordat er bijgewerkt werd naar deze versie van het besturingssysteem?
Het is bekend dat de bèta versie voor veel problemen bezorgt en dat er gewerkt wordt aan een oplossing, had ik ergens gelezen.

@juliav93,
Via een nieuw aangemaakte gebruikersaccount met Administrator rechten schijnt regelmatig de oplossing geven.

@sdalphabeta,
De basisstappen doen, zorgt ervoor dat problemen met aangepaste inhoud (Modificaties) worden opgelost. Aangepaste inhoud kan ervoor zorgen dat je spel vastloopt, niet meer opstart, of zelfs vreemd doet.
Zie punt 2 van de basistappen: Leegmaken van de cache van de Origin cliënt.

@xJettiex,
De standaard locatie waar De Sims 4 je spelvoortgang en instellingen bewaard zou Documenten\Electronic Arts\De Sims 4\ moeten zijn. Misschien is de locatie beter bekend als ~\Documenten\Electronic Arts\De Sims 4\.

Jouw "videokaart" wordt niet vermeld bij de systeemeisen. Bij de minimale systeemeisen staan: NVidia GeForce 9600M GT en ATI Radeon HD 2600 Pro vermeld. Dit zullen betere videokaarten dan de basis videokaart van Intel.
Je "videokaart" dient minimaal over 256 MB videogeheugen te beschikken?
Bij de aanbevolen systeemeisen staat zelf een NVidia GTX 650 vermeld.
Ok kan het zijn dat je bepaalde software nog hebt openstaan die dit veroorzaakt, als stuurprogramma's die nog niet bijgewerkt zijn.

@sdalphabeta,
Is het beter om dit bestand weg te halen uit de map, of te hernoemen, in plaats van deze meteen te verwijderen.
Inderdaad is het ook mogelijk dat de Origin In-game voor hinder zorgt. Je vind daar ook de FPS-teller, die je kan uitschakelen.

@nickxyy,
Fijn om te horen dat dit je probleem heeft opgelost.

  • Controleer of je inderdaad de 64-bits versie draait op dit besturingssysteem.
    Aangezien de versie van dit besturingssysteem alleen maar 64-bits software ondersteund.
  • Je dient overige nog openstaande software volledig hebben afgesloten, want deze kunnen verhinderen dat de Origin cliënt en De Sims 4 goed werken. Waarschijnlijk heb je deze ook niet nodig op dit moment.
    Sommige beveiligingssoftware kan onbedoeld de boosdoener zijn.
    Zo worden systeembronnen vrijgemaakt.
  • Test of het spel kan starten en blijft draaien onder een nieuw aangemaakte gebruikersaccount met Administrator rechten.
  • Weet je zeker dat het besturingssysteem echt is bijgewerkt is, met alle stuurprogramma's en beschikbare updates?
  • Krijg je De Sims 4 gestart in de venstermodus?
    Mogelijk dien je nog andere grafische instellingen bij het spel als je besturingssysteem aanpassen, zoals het verlagen van de schermresolutie.
  • Tevens kan je de laptopmodus van De Sims 4 uitproberen.
  • Bij sommige spelers schijnt het te werken als je de taal wijzigt. Hierbij wordt een nieuwe map aangemaakt en is eerdere spelvoortgang niet meer zichtbaar.
  • Mocht je toch willen herinstalleren, kan het helpen, om De Sims 4 en de Origin cliënt helemaal (handmatig) te verwijderen.
    Het hulpprogramma voor het opnieuw instellen van de Origin cliënt gebruiken kan helpen bij het ontdoen van de laatste restanten.
    Vervolgens kan je de Origin cliënt downloaden en weer installeren.

Groetjes.


Bericht 15 van 24 (818 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 loopt vast op MacBook Air 2019

★★★ Novice
@sdalphabeta Wat bedoel je hiermee? Standard smile
Bericht 16 van 24 (788 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 loopt vast op MacBook Air 2019

★★ Novice
@sdalphabeta Nou, waardeloos nu. Gister gewoon kunnen spelen, alles heel vaak opgeslagen. Start ik vanavond weer op, alles weg. Ook nieuwe update van Origin gehad. Waardeloos dit
Bericht 17 van 24 (781 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 loopt vast op MacBook Air 2019

★★★ Novice
@nickxyy dit van @sdalphabeta heeft mij geholpen:

Nou het is me uiteindelijk gelukt. Ik heb ergens anders iemand horen zeggen dat je in je sims folder UserData.lock file moet verwijderen.


Ik speel de hele avond nu al (hopelijk morgen ook nog)
Bericht 18 van 24 (773 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 loopt vast op MacBook Air 2019

★★ Novice
@xJettiex Was mij gister ook zo gelukt en hele avond gespeeld. Toen ik vandaag weer opstarten deed alles het gewoon, alleen opgeslagen spellen verdwenen
Bericht 19 van 24 (765 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 loopt vast op MacBook Air 2019

★★★ Novice
@nickxyy Super naar! Ik hoop dat het bij mij niet zo is, ben net gestopt met spelen en was net zo ver haha.
Bericht 20 van 24 (762 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help