Re: Sims 4 loopt vast op MacBook Air 2019

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 loopt vast op MacBook Air 2019

★★ Novice

Hoi allemaal!

 

Ik had een vraag die ik nog niet tegen was gekomen. Sinds kort heb ik een MacBook Air 2019 en heb ik de sims gedownload.

Nu doet die het goed voor ongeveer een kwartier en dan loopt die volkomen vast. Je krijgt dan het gekleurde cursor teken? te zien. 

Ik moet het spel dan geforceerd stoppen.

 

Heeft iemand hier ervaring mee of weet wat die moet doen? Ik heb Retina display al uitgezet maar dat wilt nog niet werken.

Mijn vriendin speelt op de 2017 en die doet het gewoon goed dus ik weet niet waar het aan ligt.

Bericht 1 van 24 (1.606 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 loopt vast op MacBook Air 2019

★★ Novice
ik heb hier last van na dat ik mijn MacBook Air heb geüpdatet naar de nieuwste software en na dat ik de sims heb geüpdatet. helaas is spelen niet te doen en heb ik gisteren zelfs de sims er af gegooid en opnieuw geïnstalleerd dit heeft ook niet geholpen.
Bericht 2 van 24 (1.572 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Sims 4 loopt vast op MacBook Air 2019

★★★★★ Expert


Het spel steeds weer vastloopt, betekend dat je platform niet voldoet aan de benodigde systeemeisen om De Sims 4 te kunnen draaien, @sdalphabeta. Voor de uitbreidingen gelden weer aparte systeemvereisten.

Begin met deze basistappen:
  1. Hernoem De Sims 4 map in je Documenten.
  2. Leegmaken van de cache van de Origin cliënt.
  3. Repareer het spel via de Origin cliënt. Dit doe je door rechts te klikken op De Sims 4 in de spelbibliotheek en dan de optie Repareren kiezen.

Aanvullende suggesties:
  • Je dient alle (achtergrond)programma's helemaal afgesloten hebben. Mogelijk verstoren deze de goede werking van het spel, zo worden systeembronnen vrijgemaakt en waarschijnlijk heb je deze toch niet nodig op het moment.
    Sommige beveiligingssoftware kan dit onbedoeld doen en het tijdelijk uitschakelen van deze kan helpen.
  • Ga na of De Sims 4 is bijgewerkt naar de laatste versie.
  • Je platform opnieuw opstarten.
  • Ga na of je platform is bijgewerkt, stuurprogramma's en beschikbare updates voor je besturingssysteem.
  • Wijzig de grafische instellingen in het spel, bij je besturingssysteem. Verlaag de beeldschermresolutie.
    Kan je De Sims 4 draaien in de venstermodus?
    Heb je de laptopmodus van De Sims 4 al geprobeerd?
  • Ga na of je de laatste versie gebruikt van de Origin cliënt.
  • Verder kan je een nieuwe gebruikersaccount aanmaken met Administrator rechten, daarmee aanmelden en het spel testen.


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.


Bericht 3 van 24 (1.569 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 loopt vast op MacBook Air 2019

★★★★★ Expert
Bekijk mijn reactie eens, @juliav93.
Het spel repareren werkt vaak al sneller, dan deze opnieuw te installeren, aangezien alleen de ontbrekende en/of beschadigde bestanden opnieuw worden gedownload.
Tevens dien je De Sims 4 map in je Documenten hernoemen en de cache van de Origin cliënt leeg te maken.
Bericht 4 van 24 (1.566 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 loopt vast op MacBook Air 2019

★★ Novice
@RealSimmor0 Ik heb het spel al een aantal keer gerepareerd. Maar het helpt niks helaas. Dat andere heb ik dacht ik ook gedaan. Ik ga er morgen nog een keer naar kijken maar zijn er nog andere oplossingen?
Bericht 5 van 24 (1.557 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 loopt vast op MacBook Air 2019

★★ Novice

Ik ga het nu even allemaal proberen en dan laat ik je het weten bedankt alvast! Ik had eerst wel mods erop die heb ik verwijderd 

Bericht 6 van 24 (1.552 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 loopt vast op MacBook Air 2019

★★ Novice
@RealSimmor0 Waar kan ik de cache vinden?
Bericht 7 van 24 (1.551 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 loopt vast op MacBook Air 2019

★★★ Novice

Kan het zijn dat wij anders bij die bestanden moeten komen ivm een MacBook? Ik zie namelijk niet een mapje met bestanden ervan?

Bericht 8 van 24 (1.541 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 loopt vast op MacBook Air 2019

★★★ Novice
@RealSimmor0 Ik heb dit nu allemaal gedaan (alleen stap 1lukt niet op mn macbook) en nog kan ik niet langer dan 2 minuten spelen zonder het spel geforceerd te stoppen
Bericht 9 van 24 (1.534 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 loopt vast op MacBook Air 2019

★★★ Novice

Oh ja en mijn device voldoet aan alle eisen:

MacBook Pro (2018)

Besturingssysteem: MacOS Catalina (versie 10.15)
Processor: Intel Core i5
Geheugen: 8 GB
Videokaart: Intel Iris Plus Graphics 
Vrije opslag: 364 GB

Bericht 10 van 24 (1.533 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help