Re: Sims 4 legacy voor kinderaccount.

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 legacy voor kinderaccount.

★★★ Newbie

Hallo ik ben Mika.

 

Een tijdje geleden las ik dat de sims 4 met de Legacy Edition kwam voor oudere processors. Ik was er ook achter gekomen hoe je dat kan downloaden.

Nu heb ik een probleem. Ik heb een kinderaccount, met een kinderaccount hoor je volgens mij niet te kunnen inloggen op de Origin site.

Heeft er iemand tips hoe ik dit kan oplossen en hoe ik dan toch de Legacy Edition kan downloaden?

 

Met vriendelijke groet,

Mika.

Bericht 1 van 10 (742 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 legacy voor kinderaccount.

EA SPORTS FC Team

Hallo @Mikaapjes,

 

Je kunt via Origin de Legacy versie van De Sims 4 downloaden en installeren, hiervoor hoef je niet in te loggen op de site van Origin aangezien je alleen het Origin programma hoeft te gebruiken. 

 

Je kunt hier onze FAQ lezen over de Legacy versie:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/FAQ-De-Sims-4-Legacy-Editie/m-p/8452343#M2710

 

Waar kan ik De Sims 4 Legacy Edition halen?

  • De Sims 4 Legacy Edition is nu beschikbaar voor spelers die De Sims 4 al in hun bezit hebben.
  • Je kunt hem toevoegen aan je Gamebibliotheek door de Detailpaginavoor De Sims 4 op Origin te openen. Deze bevindt zich op het tabbladExtra content.

legacy-sims.png

 

Zodra je hem aan je bibliotheek hebt toegevoegd, druk je op 'Downloaden'om hem te downloaden en te installeren.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 10 (719 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 legacy voor kinderaccount.

EA SPORTS FC Team

Hallo @Mikaapjes,

 

Je kunt via Origin de Legacy versie van De Sims 4 downloaden en installeren, hiervoor hoef je niet in te loggen op de site van Origin aangezien je alleen het Origin programma hoeft te gebruiken. 

 

Je kunt hier onze FAQ lezen over de Legacy versie:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/FAQ-De-Sims-4-Legacy-Editie/m-p/8452343#M2710

 

Waar kan ik De Sims 4 Legacy Edition halen?

  • De Sims 4 Legacy Edition is nu beschikbaar voor spelers die De Sims 4 al in hun bezit hebben.
  • Je kunt hem toevoegen aan je Gamebibliotheek door de Detailpaginavoor De Sims 4 op Origin te openen. Deze bevindt zich op het tabbladExtra content.

legacy-sims.png

 

Zodra je hem aan je bibliotheek hebt toegevoegd, druk je op 'Downloaden'om hem te downloaden en te installeren.

Jason.png
Bericht 2 van 10 (720 Weergaven)

Re: Sims 4 legacy voor kinderaccount.

[ Bewerkt ]
★ Novice

Hey,

Ik snap er echt niks van want ik heb ook een kinder account en ik kan de sims 4 legacy nergens vinden en dus ook niet downloaden.

Zou iemand mij kunnen helpen?

Ik zie ook nergens de Detailpagina en de extra content.

Groet anoniem 

Bericht 3 van 10 (626 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 4 legacy voor kinderaccount.

EA SPORTS FC Team

Wat gebeurt er wanneer je De Sims 4 probeert te spelen? Geeft hij aan dat je de Legacy versie moet downloaden?

Jason.png
Bericht 4 van 10 (604 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 4 legacy voor kinderaccount.

★ Novice

Ja, hij geeft inderdaad dat aan.

Bedankt voor de snelle reactie! 

Bericht 5 van 10 (598 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 4 legacy voor kinderaccount.

★★★★★ Expert
Ook niet met de zoekfunctie van de Origin cliënt, @x_poezenlover_x?

Je dient de Origin cliënt te gebruiken, die kan je downloaden vanaf https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download Vervolgens ook installeren, als dit nog niet gedaan is.

Navigeer naar "Winkel", "Blader door games", "De Sims" en dan klik je op "Gamepakketten en Accessoirespakketten", helemaal onderaan zal deze dan staan.
Dan klik je op de oranje knop "Toevoegen aan bibliotheek" en zo zal deze worden toegevoegd.


Groetjes.
Bericht 6 van 10 (591 Weergaven)

Re: Sims 4 legacy voor kinderaccount.

★ Novice

Ik heb de origin app al gedownload maar omdat ik een kinder account heb, heb ik niet al die opties. Als ik de app open zie ik alleen in de knop game bibliotheek en instellingen.

Met een kinder account heb je namelijk geen toegang tot het internet en online dingen.

Daarom lukt het allemaal niet.

Bericht 7 van 10 (563 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 4 legacy voor kinderaccount.

EA SPORTS FC Team

In dat geval raad ik je aan om contact op te nemen met onze helpdesk en daar te vragen of ze de Legacy versie voor je toe kunnen voegen.

 

Ik had het net even nagevraagd en blijkbaar is het niet mogelijk om op een kinderaccount de Legacy versie te krijgen zonder hulp van de helpdesk.

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png
Bericht 8 van 10 (546 Weergaven)

Re: Sims 4 legacy voor kinderaccount.

★ Novice

Oké bedankt voor uw hulp!

Nog een vraagje, want de helpdesk kost toch geld?

Groet

Bericht 9 van 10 (500 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 4 legacy voor kinderaccount.

★★★★★ Expert
Je betaald lokaal tarief aan telefoonkosten, @x_poezenlover_x. Het zijn niet van die dure betaalde service (telefoon)nummers. Je kan met een vaste lijn bellen, als je een beperkt budget hebt op je mobiele telefoon.

Groetjes.
Bericht 10 van 10 (492 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help