Sims 4 legacy edition (EN / NL)

door boreine
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 legacy edition (EN / NL)

★ Novice

English:

The sims 4 legacy edition is downloaded onto my PC while I have a good/new PC and don't need the legacy edition at all. Is there a way to remove it again? And can this affect my game by being slow? 

 

Nederlands / Dutch: 

De sims 4 legacy edition is gedowload op mijn pc terwijl ik wel een goede/nieuwe pc heb en dus de legacy edition helemaal niet nodig heb. Is er dus een manier om deze weer te verwijderen? En kan dit mijn spel beïnvloeden door het bv trager maken?

Bericht 1 van 13 (2.175 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 legacy edition (EN / NL)

★★★★★ Expert
Laten we lekker in het Nederlands doen, @boreine. Wink

Zolang jouw computer voldoet aan de gevraagde systeemeisen van De Sims 4, dan zou je die ook gewoon moeten kunnen draaien.
https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements

Indien je toch "De Sims 4 Legacy Editie" had geïnstalleerd, zou je deze ook gewoon weer moeten verwijderen.
Voor de zekerheid dien je wel eerst een reservekopie te maken van je spelvoortgang.
De Sims 4 wordt helemaal verwijderd.


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 13 (2.154 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 legacy edition (EN / NL)

★★★★★ Expert
Laten we lekker in het Nederlands doen, @boreine. Wink

Zolang jouw computer voldoet aan de gevraagde systeemeisen van De Sims 4, dan zou je die ook gewoon moeten kunnen draaien.
https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements

Indien je toch "De Sims 4 Legacy Editie" had geïnstalleerd, zou je deze ook gewoon weer moeten verwijderen.
Voor de zekerheid dien je wel eerst een reservekopie te maken van je spelvoortgang.
De Sims 4 wordt helemaal verwijderd.


Groetjes.
Bericht 2 van 13 (2.155 Weergaven)

Re: Sims 4 legacy edition (EN / NL)

★★★ Newbie
@RealSimmor0 ik heb de sims 4 legacy editie verwijderd en de sims 4 terug gedownload maar ik kan nog steeds niet men nieuw aangekochte uitbreidingen spelen,, wat kan ik nog meer doen?
Bericht 3 van 13 (2.028 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 legacy edition (EN / NL)

★★★ Newbie

Hoe verwijder je de Legacy editie? ik heb het zelfde probleem ik kan ook geen uitbreidingspakketten openen of stedelijkleven enzo spelen 

Bericht 4 van 13 (2.018 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 legacy edition (EN / NL)

★★★★★ Expert
De uitbreidingen Studentenleven en Klein Wonen worden niet ondersteund door "De Sims 4 Legacy Editie", net als de online functies. Dat is eerder vermeld, @Lisa_xxx_Bubbles.

Zie daarvoor mijn eerder gegeven reactie, @Zoewildeboer. Uitbreiding Stedelijk Leven, is wel mogelijk om met "De Sims 4 Legacy Editie" spelen.
De computer dient te voldoet aan de aanbevolen systeemeisen van De Sims 4 en de gebruikte uitbreidingen.


Groetjes.
Bericht 5 van 13 (1.999 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 legacy edition (EN / NL)

★★ Novice

@RealSimmor0 hoe moet ik de legacy versie verwijderen want eerst had ik een oudere laptop, met weinig geheugen en heb nu net een nieuwe met genoeg ruimte. dus ik zou graag de legacy versie willen verwijderen, alleen ik kan niet vinden hoe ik het moet verwijderen. kan je me verder helpen ? Standard smile

Bericht 6 van 13 (1.873 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 legacy edition (EN / NL)

★ Novice
@Zoewildeboer Je kan bij spel eigenschappen kiezen voor 64bit ipv 32bit van  de legacy. Ik heb ook een pc die alles aankan en de legacy edition staat er ook nog op maar mijn game werkt goed.m doordat je je bits gwn kan aanpassen. 
Bericht 7 van 13 (1.866 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 legacy edition (EN / NL)

★ Novice
@zoeloeffen Je kan bij spel eigenschappen kiezen voor 64bit ipv 32bit van  de legacy. Ik heb ook een pc die alles aankan en de legacy edition staat er ook nog op maar mijn game werkt goed.m doordat je je bits gwn kan aanpassen. 
Bericht 8 van 13 (1.865 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 legacy edition (EN / NL)

Champion
Als jouw laptop voldoende opslagcapaciteit heeft dan hoef je de Legacy Editie helemaal niet te verwijderen, @zoeloeffen.
Als je De Sims 4 gewoon via Origin start dan wordt de voor jouw computer best bruikbare versie vanzelf gestart.

Veel plezier met spelen 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 9 van 13 (1.842 Weergaven)

Re: Sims 4 legacy edition (EN / NL)

★★★ Novice

Hoe kies ik voor 64 bit ipv 32 bit?

Bericht 10 van 13 (1.753 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help