Sims 4 kan niets doen

door dorieen92
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 kan niets doen

★ Novice

Ik probeer de sims 4 te spelen, maar ik kan helemaal niets. Ik kan niet op voorwerpen klikken en mijn Sims iets laten doen. Meerdere keren het spel afgesloten en opnieuw gestart, maar dit mocht niet baten. Hebben andere mensen hier ook last van of last van gehad?

Tips voor hoe ik wel weer de Sims kan spelen?

Bericht 1 van 2 (232 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 kan niets doen

★★★★★ Expert
Door de basisstappen eens te doen, worden vaak diverse problemen opgelost, @dorieen92:

De map "De Sims 4" in je "Documenten\ Electronic Arts\" hernoemen.
Hierna de cache van de Origin cliënt leegmaken. Zie dit helpartikel daarover: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
De Sims 4 repareren via de spelbibliotheek van de Origin cliënt. Dit doe je door rechts te klikken op het spel en dan de optie "Repareren" kiezen.

De Sims 4 en de Origin cliënt dienen helemaal zijn afgesloten voordat je aan deze stappen begint.
Het reparatieproces kan enige tijd duren, je zult hier op moeten wachten. Dit is afhankelijk hoeveel er opnieuw dient gedownload worden, snelheid van de computer en die van je internetverbinding.
Aanbevolen wordt een bekabelde internetverbinding te gebruiken en onnodig openstaande software dien je helemaal hebben afgesloten. Zoals je beveiligingssoftware. Omdat deze de goede werking van Origin cliënt als het spel kunnen verhinderen.

Het gebruik van aangepaste inhoud (ook wel "modificaties") zijn dan vaak de boosdoener.


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt.

Groetjes.
Bericht 2 van 2 (224 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help