Sims 4 kan niet meer dowloden en extra mapjes van de sims 4

door Amberfemke
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 kan niet meer dowloden en extra mapjes van de sims 4

[ Bewerkt ]
★ Novice

 

Hallo,

 

Ik heb in November (2019) een melding gekregen bij het openen van mijn Sims 4 dat ik de Sims niet meer kan spelen en dat ik de Sims 4 Legacy moest downloaden om het weer te kunnen spelen. Na de Sims 4 Legacy te hebben gedownload kreeg ik een foutmelding met ontbrekende data en een rij nummers er onder. Na op Google gekeken te hebben wat het zou kunnen zijn las ik een tip om je taal te veranderen. Ik heb dat dus gedaan en heb de taal van Nederlands naar Engels gezet. Na dat de game helemaal opnieuw was gedownload in het Engels heb ik de game weer naar Nederlands gezet. Toen ik hem ging omzetten begon Origin weer met het downloaden van mijn game alleen deze keer kreeg ik een melding dat ik te weinig ruimte had voor de game. Na meerdere keren de downloads te stoppen en weer opnieuw te doen heb ik het opgegeven. De volgende dag wilde ik het weer doen maar nu zie ik niks meer staan bij mijn Sims 4 allen dat er een update is maar die kan ik niet uitvoeren doordat ik de Sims dus niet goed heb gedownload. Bij al de gekochte expansionpacks staat dat ze geïnstalleerd  zijn nu. Ik heb even gekeken of ik dingen kon verwijderen om ruimte vrij te maken op mijn laptop en kwam er toen achter dat ik 3 mappen van de Sims 4 op mijn MacBook heb staan. 1 map is mijn oude map met de Sims die ik graag weer wil spelen 1 map is recovered files en 1 is leeg volgens mij. Mijn vraag is nu of iemand misschien weet hoe ik mijn Sims weer kan downloaden en spelen en of ik misschien een map kan verwijderen om extra ruimte vrij te maken. Ik kan de Sims nu al vanaf eind November niet meer spelen en zou dat graag weer willen... heb er ook veel geld in zitten ;(

Bericht 1 van 6 (537 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 kan niet meer dowloden en extra mapjes van de sims 4

Ik raad je aan om eerst even een back up te maken van je originele bestanden:
https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/INFO-How-to-s-bekende-problemen-amp-FAQ/m-p/6366527#b...
Dan weet je in ieder geval zeker dat je opgeslagen spellen veiling zijn. De instructies zijn voor Windows maar je zou de bestanden ook moeten kunnen vinden.

Daarna kun je de mappen die je benoemt verwijderen. Hoeveel vrije ruimte heb je daarna over?

 

----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 2 van 6 (514 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 kan niet meer dowloden en extra mapjes van de sims 4

★★★ Newbie
@Phantomlover1717 Sorry voor de late reactie. Ik ga het proberen bedankt voor je tip!
Bericht 3 van 6 (441 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 kan niet meer dowloden en extra mapjes van de sims 4

★ Novice
@Phantomlover1717 Bedankt voor de reactie. Ik ben er druk mee bezig geweest maar niks werkt. Ik heb nu mijn saves, Tray en Mods op een USB- stick staan en mijn Sims verwijderd (ik las dat zo alles wel blijft opgeslagen als je die straks weer in je Sims map doet). Na de Sims verwijderd te hebben had ik weer meer ruimte vrij op mijn laptop. Ik probeerde de Sims toen opnieuw te downloaden maar dat werkte niet. ik begon toen te denken dat het misschien aan Origin zou liggen. Ik heb na wat op het internet te zoeken naar een oplossing, Origin verwijderd en opnieuw gedownloade. Helaas werkt dit ook niet de Sims 4 Legacy blijft maar op hervatten staan en er komt niks bij. Ik ben nu helemaal teneinde raad....
Bericht 4 van 6 (370 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 kan niet meer dowloden en extra mapjes van de sims 4

@Amberfemke & @FemkeAmber 

Zou je de Origin reset tool eens kunnen proberen:
https://help.ea.com/en-gb/help/origin/origin/how-to-reset-origin-on-mac/


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 5 van 6 (354 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 kan niet meer dowloden en extra mapjes van de sims 4

★ Novice
@Phantomlover1717 Het heeft gewerkt. Ik kan de Sims weer spelen. Heel erg bedankt!
Bericht 6 van 6 (259 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help