Re: Sims 4 geen deuren kunnen plaatsen

door Phantomlover1717
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 geen deuren kunnen plaatsen

★★★ Newbie

Op mijn Sims 4 zijn na de allerlaatste update van 18 juni 2019 alle deuren verdwenen. Ik kan geen deuren plaatsen en de melding die komt is 'script call failed'. Hoe kan ik dit oplossen?

Bericht 1 van 7 (2.125 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 geen deuren kunnen plaatsen

★★★★★ Expert


Hallo @neonpinkish,

  1. Voordat je begint, dienen Origin cliënt en alle Origin spellen helemaal zijn afgesloten.
  2. Hernoem De Sims 4 map in je Documenten.
  3. Daarnaast zou je de cache van de Origin cliënt kunnen leegmaken.
  4. Zorg dat je verbonden bent met het internet en de internetverbinding in orde is, start de Origin cliënt weer op en meld je aan met de juiste EA / Origin account.
  5. Repareer je spel.
    Rechtsklik op de speltitel in de spelbibliotheek van de Origin cliënt en kies voor de Repareren optie.

Laat je nog weten of het je gelukt is?

Groetjes.


Bericht 2 van 7 (2.105 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 geen deuren kunnen plaatsen

★★★ Newbie

ik heb het zelfde probleem dus ik heb de stappen plan om het op te lossen gevolgd. maar nu is mijn heel spel verwijderd en kan ik helemaal op nieuw beginnen... wat moet ik nu doen?

Bericht 3 van 7 (2.000 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 geen deuren kunnen plaatsen

★★★★★ Expert


Hallo @Ninalara50a,

Het zou niet mogen gebeuren dat het spel verwijderd wordt, als je deze stappen juist had gevolgd.
Staat De Sims 4 vermeld in lijst van Configuratiescherm\Programma's\Programma's en onderdelen?
Dan is De Sims 4 niet verwijderd. Kan je het spel starten?


Groetjes.


Bericht 4 van 7 (1.994 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 geen deuren kunnen plaatsen

@Ninalara50a Bedoel je dat je opgeslagen spellen weg zijn?
Zo ja, heb je De Sims 4 map in je documenten weer terug vernoemd naar hoe het oorspronkelijk heette? Werkte het spel wel ondanks je opgeslagen spel weg was? Zo ja, lees dan nog even door.

 

@neonpinkish dit probleem heeft vaak te maken met gedownloade content, beter bekend als mods and custom content (CC). Heb je die in je spel?

Mogelijk is hier iets van verouderd. Mods als:

  • Basemental Drugs
  • Wicked Whims

Kunnen dit probleem veroorzaken. 

Bron: https://sims4.crinrict.com/eng/2019/06/mod-related-all-doors-are-gone-cant-place-new-doors/ 


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 5 van 7 (1.973 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 geen deuren kunnen plaatsen

★★ Novice

Heb hetzelfde probleem, heb de stappen nu alles gevolgd maar nu zijn al mijn opgeslagen spellen en dingen weg. OOkal zou dit niet mogen gebeuren staat niet meer ind e mappen onder de saveffiles. FIJN DIT

Bericht 6 van 7 (1.856 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 geen deuren kunnen plaatsen

★★★★★ Expert
Je spelvoortgang zal nog bestaan in de oorspronkelijk map van De Sims 4, @ShayGirl20.
Doe deze stappen als je De Sims 4 is afgesloten
Als je bijvoorbeeld de map van De Sims 4 in je Documenten had hernoemd naar "De Sims4-Origineel" dan vind je hierin de mappen genaamd "Saves" en "Tray".
Beide mappen dien je te kopiëren naar de inmiddels aangemaakte map "De Sims 4".
Het spel maakt namelijk een nieuwe map aan als deze nog niet bestaat. Dit zal gebeuren bij het starten van het spel.

Dit is ook bestemd voor @Ninalara50a.

Groetjes.
Bericht 7 van 7 (1.849 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help