Sims 4 foutmelding

door RROXaurus
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 foutmelding

[ Bewerkt ]
★ Novice

Hallo,
ik heb een paar dagen geleden Sims 4 stedelijk leven aangeschaft maar kan het niet spelen. In principe gaat mijn poppetje wel naar het gebied van het stedelijk leven maar zodra hij er is, stopt Sims ermee en krijg ik een melding waarin staat dat Sims 4 niet meer werkt.
Als ik niet naar dat gebied ga dan kan ik het spel wel gewoon spelen. Verder heb ik Sims vampieren en Sims aan het werk laatst nog aangeschaft maar ik weet niet of dit er wat mee te maken heeft.
Weet u hier de oorzaak van?

Met vriendelijke groet

 

EDIT door EA_Jason: Bericht verplaatst naar het Sims 4 forum @RROXaurus

Bericht 1 van 6 (789 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 foutmelding

EA SPORTS FC Team

Hallo @jeroendj24,

 

Zou je voor mij de oplossingen willen proberen die in diet artikel beschreven staan?

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-Sims-4-Technische-problemen-oplossen/m-p/6248684...

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 6 van 6 (767 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 foutmelding

Heb je custom content of mods geïnstalleerd? En is het altijd in de stad of alleen als er iets gaande is zoals een event? 


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 2 van 6 (782 Weergaven)

Re: Sims 4 foutmelding

★ Novice

wat is custom content of mods en waar kan ik dit vinden? het is als ik naar de stad ga of in de stad ben.

Bericht 3 van 6 (762 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 foutmelding

Mods en custom content zijn bestanden die je van het internet kunt downloaden. Echter als je ze niet kent, dan heb je ze waarschijnlijk ook niet. 

Heb je al eens geprobeerd een nieuw spel/save te starten? 


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 4 van 6 (758 Weergaven)

Re: Sims 4 foutmelding

★★★ Newbie

hallo 

ik heb zo beetje het zelfde verhaal 

dan ben je een tijdje aan het gamen en dan heeft sims4 een fout melding en het opslaan van sims heeft hij ook moeite mee dan duurt het zo lang dat hij weer zo melding geeft 

en ik speel sims4 al best wel een tijdje maar dit heb ik nog nooit meegemaakt 

Bericht 5 van 6 (707 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 foutmelding

EA SPORTS FC Team

Hallo @jeroendj24,

 

Zou je voor mij de oplossingen willen proberen die in diet artikel beschreven staan?

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-Sims-4-Technische-problemen-oplossen/m-p/6248684...

Jason.png
Bericht 6 van 6 (768 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help