Sims 4 download niet

door eleniverbeeck
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Sims 4 download niet

Champion
@eleniverbeeck Links onderin beeld zie ik dat je het bestand al eens hebt gedownload. Ga dan naar de map downloads en dubbelklik op een van de 2 x86.exe versies om deze te installeren. Als dat niet lukt gebruik dat de administrators rechten.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 11 van 24 (303 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 download niet

★★★★ Novice

ik blijf deze melding krijgen.. 

Bericht 12 van 24 (303 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 download niet

★★★★★ Expert
Begin met de cache van de Origin cliënt leeg te maken, @eleniverbeeck. Bekijk hiervoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Mogelijk heb je bepaalde software draaien, die de installatie van De Sims 4 verhinderd. De locatie van "vc_runtimeminimum_x64.msi" (installatiepakket voor Windows) ontbreekt of bevat een ongeldige verwijzing of dit bestand zelf is beschadigd geraakt.
Verder dien na te gaan dat je verbonden bent met het internet, als de processen voor het downloaden en installeren niet verstoord worden.
Een bekabelde internetverbinding gebruiken.
Je zal de "Gebruikersaccountbeheer" en je beveiligingssoftware (tijdelijk) moeten uitschakelen.
De Origin cliënt als Administrator starten. Rechtsklik op de snelkoppeling van de Origin cliënt en dan "Uitvoeren als administrator" kiezen.

Probeer eens De Sims 4 te repareren via de Origin cliënt. In je spelbibliotheek, rechtsklik je op De Sims 4 en dan "Repareren" kiezen.

Download en installeer De Sims 4 via de Origin cliënt, maar niet via de installatieschijven, mochten die nog bijgeleverd worden.


Tevens kan je de stuurprogramma's van je computer bijwerken. Je dient spellen te starten met de iets betere videokaart "Nvidia GeForce MX250" en niet met de ingebouwde basis "videokaart" van Intel.


De gemaakte schermafdrukken kan je beter als een afbeeldingsbestandstype opslaan en dan als een bijlage toevoegen, direct hier.

Groetjes.
Bericht 13 van 24 (294 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 download niet

★★★★ Novice

Afbeelding2.pngdan krijg ik deze melding 

Bericht 14 van 24 (297 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 download niet

★★★★ Novice
Bericht 15 van 24 (293 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 download niet

Champion

@eleniverbeeck  Waarschijnlijk heb je al een keer een installatiebestand geprobeerd aan te passen of te verwijderen.

Ga naar de instellingen van je laptop. (het wieltje) en dan naar Apps en onderdelen;  Daar zie je alle Microsoft Visual C++ bestanden. ALs je deze aanklikt kan je kiezen voor de optie repareren.

Schermafbeelding 2020-11-25 151917.png

 

Mijn advies is alle programma's te repareren. Als het goed is zal je daarmee ook het gebroken programmaonderdeel repareren.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 16 van 24 (292 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 download niet

★★★★ Novice

Afbeelding3.png@Trismagistos  ik kan nergens op repareren klikken

Bericht 17 van 24 (290 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 download niet

Champion
@eleniverbeeck Klik op wijzigen en als het goed is daarna op repareren. Als dat niet lukt zit er niets anders op dan ze allemaal te verwijderen en opnieuw te installeren

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 18 van 24 (285 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 download niet

★★★★ Novice

Afbeelding4.png sommige kan ik wel repareren maar de 2 onderste krijg ik deze melding @Trismagistos 

Bericht 19 van 24 (278 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 download niet

Champion
@eleniverbeeck Zou je de volgende keer de screenshots als bijlage willen toevoegen. Want ik heb wat moeite om die hele kleine plaatjes en die vage letters te ontcijferen.

Het lukt je ook niet om deze laatste twee bestanden te verwijderen vermoed ik.
Dan raad ik je aan om te proberen de x64 bestanden uit de link die ik je heb toegestuurd te downloaden en te installeren. Mogelijk dat je dan de programma's daarna wel kan vinden

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 20 van 24 (262 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help