Sims 4 doet heel raar

door ChArLieNiKki
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 doet heel raar

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hoi, 

mijn Sims doet heel raar. Ik heb op mijn eigen laptop Sims en op een game computer Sims staan. Maar bij allebei doen ze heel raar, mijn Sims staan soms vast dan moet ik hem opslaan en afsluiten en dan weer opnieuw na de Sims dan is het weer goed, ze staan dan bijvoorbeeld in de badkamer en dan opeens staan ze in de keuken en glitchen ze weer terug naar de badkamer, ze lopen door Sims heen en ook wel eens door de muren, Sims valt ook soms in één keer uit. 

 

Ik weet niet wat ik nu moet doen omdat het op een super goede werkende laptop en op een game computer gebeurd wat eigenlijk niet hoort en het niet snap wat ik er nu mee moet, repareren helpt ook niet en ik heb er geen mods opstaan, op de computer. 

 

Groetjes,

 

Nikki 

Bericht 1 van 4 (623 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 doet heel raar

EA SPORTS FC Team

Hoi @ChArLieNiKki,

 

Probeer in dat geval eens de gehele Sims 4 map in jouw documenten te hernoemen naar bijvoorbeeld De Sims Backup en het spel te repareren. 

 

Daarna kan je het spel repareren en de saves staan opgeslagen in de backup map. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (610 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 doet heel raar

EA SPORTS FC Team

Hoi @ChArLieNiKki,

 

Probeer in dat geval eens de gehele Sims 4 map in jouw documenten te hernoemen naar bijvoorbeeld De Sims Backup en het spel te repareren. 

 

Daarna kan je het spel repareren en de saves staan opgeslagen in de backup map. 

Jason.png
Bericht 2 van 4 (611 Weergaven)

Re: Sims 4 doet heel raar

★★★ Newbie
Hoi, ik heb dit geprobeerd maar hij doet het nog steeds niet goed.
Bericht 3 van 4 (542 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 doet heel raar

EA SPORTS FC Team

Dan moeten we even verder kijken @ChArLieNiKki.

 

Speel je op een Mac of op een PC?

Jason.png
Bericht 4 van 4 (518 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help