Sims 4 Seasons isn't working

door Loewiezeee
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 Seasons isn't working

★★★ Newbie

Dus ik heb vandaag Sims 4 Seasons gekocht op mijn Macbook Air, die aan alle eisen voltooid,

maar ik weet niet hoe ik het moet downloaden.

De site zegt dat ik de Game bezit maar als ik dan wil gaan naar mijn bibliotheek dan krijg ik het volgende (kijk foto 2)

Kan iemand mij helpen?

Bericht 1 van 3 (231 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 Seasons isn't working

EA SPORTS FC Team

Uh oh... @Loewiezeee

 

Heb je misschien Origin Acces gebruikt om De Sims 4 Deluxe editie te downloaden? Want dit kan wat problemen geven met De Sims 4 voor de Mac.

 

Het ding is dat Origin Access niet beschikbaar is voor de Mac en dat je spellen die je via Origin Access hebt gekregen niet kun spelen op de Mac... Als je De Sims 4 daarvoor al lost had gekocht kunnen wij de Deluxe versie uit het systeem halen zodat je het basisspel probleemloos verder kunt spelen via de Mac.

 

Dit is iets wat we intern aan het onderzoeken zijn om te zien of we hier een oplossing voor kunnen vinden. Je bent zeker niet de enige met dit probleem. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 3 van 3 (228 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 Seasons isn't working

Community Manager (retired)

Hey @Loewiezeee ,

 

Als je het spel opstart, is het symbooltje van seizoenen dan wel opgelicht aan de linker zijde? 

 

Zo niet, zou je voor mij het spel weer kunnen afsluiten en in de gamebibliotheek De Sims 4 aan kunnen klikken > tandwieltje > repareren kunnen kiezen? Als het goed is pakt hij de uitbreiding erna wel gewoon mocht hij niet stiekem al geinstalleerd staan.

Neil.png
Bericht 2 van 3 (222 Weergaven)

Re: Sims 4 Seasons isn't working

EA SPORTS FC Team

Uh oh... @Loewiezeee

 

Heb je misschien Origin Acces gebruikt om De Sims 4 Deluxe editie te downloaden? Want dit kan wat problemen geven met De Sims 4 voor de Mac.

 

Het ding is dat Origin Access niet beschikbaar is voor de Mac en dat je spellen die je via Origin Access hebt gekregen niet kun spelen op de Mac... Als je De Sims 4 daarvoor al lost had gekocht kunnen wij de Deluxe versie uit het systeem halen zodat je het basisspel probleemloos verder kunt spelen via de Mac.

 

Dit is iets wat we intern aan het onderzoeken zijn om te zien of we hier een oplossing voor kunnen vinden. Je bent zeker niet de enige met dit probleem. 

Jason.png
Bericht 3 van 3 (229 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen