Re: Sims 4 PS 4 cheats

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 PS 4 cheats

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Goedemiddag, 

 

ik heb een probleem sinds de update doet motherlode het niet meer. Weet iemand hoe ik dit weer kan fixen???? Heb van alles geprobeerd en ja ook testingcheats on. En hij slaat ook niet goed op.

Bericht 1 van 10 (2.046 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 PS 4 cheats

EA SPORTS FC Team

Met de motherlode kan je inderdaad alles weer opnieuw opbouwen zonder al teveel moeite, huizen bouwen in De Sims is naar mijn mening een van de leukste dingen die je kunt doen.

 

Maar weet je zeker dat je "testingcheats true" hebt gebruikt in plaats van "testingcheat on"?

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 6 van 10 (2.092 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 PS 4 cheats

EA SPORTS FC Team

Goedemiddag @Valaina32!

 

Aaaah de motherlode cheat, ik denk dat ik nog nooit begonnen ben met De Sims 4 zonder deze cheat te gebruiken Wink

 

Als testingcheats on niet werkt, dan is het misschien nodig om het spel via Origin te repareren. Dit is best simpel, je klikt gewoon met de rechtermuisknop op De Sims 4 in Origin en daarna op repareren, simpels.

 

Het kan zijn dat dit niet werkt en dat je het probleem hebt vanwege de mods. Probeer de mods eens te verwijderen of uit te schakelen en kijk of dat een verbetering geeft. 

Jason.png
Bericht 2 van 10 (2.026 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 4 PS 4 cheats

★★ Novice

Thnx voor je antwoord maar zoals er boven staat beschreven gaat het om ps4 PlayStation dus. Standard smile

Bericht 3 van 10 (2.019 Weergaven)

Re: Sims 4 PS 4 cheats

EA SPORTS FC Team

Oh wow, had dat stukje in de titel helemaal gemist :o

 

Maar type je "testingcheat on" of "testingcheats true"? Het hoort namelijk true te zijn en niet on.

Jason.png
Bericht 4 van 10 (2.011 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 4 PS 4 cheats

★★ Novice

Heb van alles geprobeerd ook het spel verwijderd en opnieuw... hij slaat ook niet goed op had een heel huis gebouwd en alles was weg...! Maar het gaat mij echt om die motherlode

Bericht 5 van 10 (2.004 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 4 PS 4 cheats

EA SPORTS FC Team

Met de motherlode kan je inderdaad alles weer opnieuw opbouwen zonder al teveel moeite, huizen bouwen in De Sims is naar mijn mening een van de leukste dingen die je kunt doen.

 

Maar weet je zeker dat je "testingcheats true" hebt gebruikt in plaats van "testingcheat on"?

Jason.png
Bericht 6 van 10 (2.093 Weergaven)

Re: Sims 4 PS 4 cheats

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Ja.. toevallig start ik hem nu weer op... en weer niks snap er echt geen reet van... OMGGGGG ben ik dom dan... !!!! Elke schreef ik testingscheats MY GOD!! Hij doet het!

Bericht 7 van 10 (1.995 Weergaven)

Re: Sims 4 PS 4 cheats

EA SPORTS FC Team

Hahahaha kan gebeuren xD

 

Het belangrijke is dat je nu weer de motherlode kunt gebruiken! Standard smile :eahigh_file:

Jason.png
Bericht 8 van 10 (1.980 Weergaven)

Re: Sims 4 PS 4 cheats

★★★ Newbie
@Valaina32 Hoe heb jij het gedaan heb ook ps4 maar het lukt niet ik heb zo veel geprobeerd plss help mij
Bericht 9 van 10 (767 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 4 PS 4 cheats

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hoi @hp9xozp359rj,

Dit thread is ondertussen al vier jaar oud, dus ik doe het op slot. Maar aarzel niet om een nieuwe thread aan te maken! Als je je probleem precies kan uitleggen, dan zullen we ons best doen om je te helpen! Standard smile

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 10 van 10 (757 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help