Re: Sims 4 Legacy - Opslagbestand 31GB?!

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 Legacy - Opslagbestand 31GB?!

★★★ Newbie

Het opslagbestand sinds de 'Legacy update' van Sims4 bedraagt nu maar even 31,63GB. De bronmap ELECTRONIC ARTS is nu verdeeld in de submappen 'De Sims4', 'De Sims 4 Legacy Edition', en de 'Sims 4 Temp' van 2 tot 5. Zijn er mappen die integraal kunnen verwijderd worden, zonder verlies van save-game-data? Er zijn vooral 'package' bestanden die zorgen voor deze gigantische data-opslag in mijn cloud.

Bericht 1 van 4 (353 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 Legacy - Opslagbestand 31GB?!

Champion
@SGRSMSTR Hoewel ik zelf geen mac heb, zie ik wel dat je een enorm aantal localthumbcache.package bestanden hebt opgeslagen. Eigenlijk heb je er maar één nodig. De meest recente. De overige bestanden betekenen heel veel overbodige ballast in je spel en kan je alleen gebruiken als je nog eens terug wilt naar een variant van het spel dat je al speelt. Het zijn geen saves want De Sims slaat die in een andere map op. Als je het niet vertrouwt, kan je overwegen om deze nog even op te slaan op een usb stick of externe Harddrive. Uit het meegestuurde *.png bestand kan ik niet opmaken of ze ook in De Sims map zitten.
Voor wat betreft de bronmappen denk ik dat je het beste het advies dat @EA_Jason of @RealSimmor0 je kunnen geven, op kunt volgen.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (347 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 Legacy - Opslagbestand 31GB?!

Champion
@SGRSMSTR Hoewel ik zelf geen mac heb, zie ik wel dat je een enorm aantal localthumbcache.package bestanden hebt opgeslagen. Eigenlijk heb je er maar één nodig. De meest recente. De overige bestanden betekenen heel veel overbodige ballast in je spel en kan je alleen gebruiken als je nog eens terug wilt naar een variant van het spel dat je al speelt. Het zijn geen saves want De Sims slaat die in een andere map op. Als je het niet vertrouwt, kan je overwegen om deze nog even op te slaan op een usb stick of externe Harddrive. Uit het meegestuurde *.png bestand kan ik niet opmaken of ze ook in De Sims map zitten.
Voor wat betreft de bronmappen denk ik dat je het beste het advies dat @EA_Jason of @RealSimmor0 je kunnen geven, op kunt volgen.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 4 (348 Weergaven)

Re: Sims 4 Legacy - Opslagbestand 31GB?!

★★★ Newbie

Thanks; Alles opgekuist en nu een opslag van 1,81 GB. Alle TEMP-folders gewist en op één na alle package-bestanden. 

Bericht 3 van 4 (298 Weergaven)

Re: Sims 4 Legacy - Opslagbestand 31GB?!

★★★★★ Expert
Hallo @SGRSMSTR,

Je hebt software draaien die verhinderd dat De Sims 4 als de Origin cliënt juist kunnen werken. Je dient deze af te sluiten. Laat je spelvoortgang lokaal opslaan.

Beide spellen zouden samen 35 GB ruimte in beslag nemen.

Groetjes.
Bericht 4 van 4 (258 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help