Re: Sims 4 - Cheats werken niet

door Twinkelstarss
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 - Cheats werken niet

★★★ Apprentice

Heb net de Sims 4 - Jaargetijden geinstalleerd, maar nu werkt een deel van het cheat systeem niet meer 
(zie afbeeldingen)

Motherlode werkt wel nog

maar de stats.set_skill_level Major_X skill werkt niet

Heb al geprobeerd:
- Spel updaten
- Spel repareren
- Discord overlay uitgeschakeld en Discord afgemeld 
- taal toetsenbord veranderen
- ik heb geen Mods 

Ik weet dat dit in het verleden ook al eens problemen gaf, dus vroeg me af of dit opnieuw het geval is (en ik gewoon moet wachten op een update) of dat er iets is dat ik kan proberen?

Bericht 1 van 10 (12.054 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 - Cheats werken niet

Community Manager (retired)

Hey @JustxMexJosie ,

 

Het lijkt er inderdaad op dat er een paar cheats zijn (bijvoorbeeld de skill based cheats) die niet (juist) lijken te werken. Zover ik weer zijn ze op de hoogte en bezig met een nieuwe update die dit met wat geluk op gaat lossen.

 

Mijn excuses voor het ongemak.

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 10 (11.936 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 - Cheats werken niet

Community Manager (retired)

Hey @JustxMexJosie ,

 

Het lijkt er inderdaad op dat er een paar cheats zijn (bijvoorbeeld de skill based cheats) die niet (juist) lijken te werken. Zover ik weer zijn ze op de hoogte en bezig met een nieuwe update die dit met wat geluk op gaat lossen.

 

Mijn excuses voor het ongemak.

Neil.png
Bericht 2 van 10 (11.937 Weergaven)

Re: Sims 4 - Cheats werken niet

★★★ Novice
Ook de cheats voor manieren etc, bij de kinderen werken niet.
Als ik kijk op de amerikaanse forums dan is het inderdaad bekend en heeft iedereen hier last van.

Hopen op een snelle oplossing!
Bericht 3 van 10 (11.899 Weergaven)

Re: Sims 4 - Cheats werken niet

★★★★★ Novice

@EA_Neil @Twinkelstarss

okidokie bedankt! Afwachten dus maar ^^ Hopelijk is het snel opgelost, kleuters en kinderen en tieners dingen manueel aanleren vind ik niet zo erg maar als ik een nieuw huishouden begin dan heb ik graag dat ze al wat skills hebben Standard smile

Komt goed, ik zie het wel wanneer ik moet updaten!

Bericht 4 van 10 (11.888 Weergaven)

Re: Sims 4 - Cheats werken niet

★★★ Novice

@jsienaert inderdaad even afwachten.

Ben allang blij dat motherlode en blij maken enzo werkt. Scheelt echt een hoop hahaha.

Bericht 5 van 10 (11.882 Weergaven)

Re: Sims 4 - Cheats werken niet

★★★ Novice

Hallo allemaal.
Skill werkte bij mij wel, maar de friendship-cheat niet. Frown

Ook heb ik een welkomst committee, wat ik niet weg kan sturen. De activiteit is al voorbij, maar de mensen kan ik niet wegsturen.
Net of ze bij me wonen, maar ze zijn niet zichtbaar onder in beeld.
Ik heb al gemene actie geprobeerd, maar ze blijven in mijn huis ..

Ik heb sinds afgelopen week Huisdieren en Jaargetijden erbij. Sindsdien problemen Frown
Hopelijk snel gefixt want hier betaal ik geen 80 euro voor ... (zonder DVD)

Bericht 6 van 10 (11.679 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 - Cheats werken niet

Community Manager (retired)

Hey @LadyBoss85 

 

Wat is de cheatcode die je gebruikt voor de friendship cheat? 

 

Voor het welkomst committee probleem, heb je toevallig ook bepaalde mods/aangepaste content aan staan van voor de tijd van de huisdieren en jaargetijden? 

Neil.png
Bericht 7 van 10 (11.663 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 - Cheats werken niet

★★★ Novice
Hoi Neil, bedankt voor je reactie. Ik heb het spel 2x opnieuw moeten starten en toen ging het "welkomst comittee" gelukkig weg.. Ik gebruik geen mods, alleen de beschikbare cheats. (voornamelijk geld, vaardigheden en vriendschap, omdat ik dit best traag vind gaan)
Ook vind ik het jammer dat je niet voor een bepaald bedrag boodschappen kan doen, ipv voor elke maaltijd te moeten betalen.

Jammer van het nieuwste deel (huisdieren) vind ik dat je de dieren niet kunt besturen, maar ook niet eens kunt zien hoe ze zich voelen, of welke wensen / behoeften ze hebben. (bijv net als Sims 2)

De cheat die ik heb gevonden, was bijna dezelfde, kleine verandering:
modifyrelationship John Doe Jane Doe 50 LTR_Friendship_Main
En deze voor de dieren :
modifyrelationship John Doe Pet Doe 50 LTR_SimToPet_Friendship_Main

Standard smile Groetjes
Bericht 8 van 10 (11.648 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 - Cheats werken niet

Community Manager (retired)

Ik ben blij te horen dat ze dan toch eindelijk weggegaan zijn! Volgende keer hun maar eventjes een bezoekje doen voor langere tijd voor een kopje koffie zou ik zeggen. Ik vond inderdaad ook dat sinds de Katten & Honden dat ze de cheat aangepast hebben om zo ook de relatie tussen en met huisdieren aan te kunnen passen. 

 

De huisdieren kun je inderdaad niet volledig besturen maar je kunt ze wel naar plekken toe sturen door bijvoorbeeld je Sim daarheen te sturen en naar je toe te laten komen of een actie te ondernemen. De behoeftes zie je inderdaad pas als ze nodig zijn. Zo zal de hond aangeven wanneer hij/zij wilt spelen, loopje wilt maken of een beetje verdrietig is en graag wat aandacht wil. Net als een echt huisdier! 

 

P.s. een huisdier die de loyaal vaardigheid heeft blijft ook altijd bij jouw sim in de buurt ook al is hij van de lijn af wat soms erg handig kan zijn.

 

Neil.png
Bericht 9 van 10 (11.646 Weergaven)

Re: Sims 4 - Cheats werken niet

★★★ Newbie

Bij mij werkt motherlode niet!

 

Bericht 10 van 10 (9.604 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help