Sims 2 werkt niet

door JaidydeS
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 2 werkt niet

★★★ Newbie

Goedemiddag,

Ik heb sims 2 met 12 uitbreiding sets thuis en ik dacht ik zal deze voor mijn dochter gaan installeren. Helaas blijkt dat ik een te nieuwe laptop heb ( denk ik,) en werkt het niet. Helaas ook via code geprobeerd maar dit werkt ook niet. Is er een mogelijkheid om deze game toch wel werkend te krijgen? 

Bericht 1 van 2 (256 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 2 werkt niet

★★★★★ Expert
Om mee te beginnen, @JaidydeS, staat dit onderwerp in de verkeerde forumtak, want deze zal zich meer hier thuis voelen: https://answers.ea.com/t5/Andere-De-Sims-Games/bd-p/other-sims-games-nl

De Sims 2 is een al ouder spel en zal niet meer (goed) werken op moderne computers. De productcodes van De Sims 2 zullen niet via de Origin cliënt kunnen worden verzilverd / geregistreerd.

Heb je De Sims 2 kortgeleden ergens kunnen kopen en ben je er achter gekomen dat de productcodes ontbreken, dan kan je eerst eens teruggaan naar de winkel waar deze waren gekocht.
Anders is het misschien mogelijk door contact op te nemen met de helpdesk, wat zij hieraan nog kunnen doen voor jou.


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (191 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 2 werkt niet

★★★★★ Expert
Om mee te beginnen, @JaidydeS, staat dit onderwerp in de verkeerde forumtak, want deze zal zich meer hier thuis voelen: https://answers.ea.com/t5/Andere-De-Sims-Games/bd-p/other-sims-games-nl

De Sims 2 is een al ouder spel en zal niet meer (goed) werken op moderne computers. De productcodes van De Sims 2 zullen niet via de Origin cliënt kunnen worden verzilverd / geregistreerd.

Heb je De Sims 2 kortgeleden ergens kunnen kopen en ben je er achter gekomen dat de productcodes ontbreken, dan kan je eerst eens teruggaan naar de winkel waar deze waren gekocht.
Anders is het misschien mogelijk door contact op te nemen met de helpdesk, wat zij hieraan nog kunnen doen voor jou.


Groetjes.
Bericht 2 van 2 (192 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help