Simcity wilt niet opstarten

door sterreparel
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Simcity wilt niet opstarten

★★★ Newbie

Hallo,

Ik probeerde voor het eerst sinds een tijdje (half jaar) Simcity op te starten maar hij deed het niet. Hij bleef de hele tijd teruggaan naar het originscherm. Ik heb de game opnieuw geïnstalleerd, de game offline geprobeerd op te starten, de compatibiliteitsinstellingen veranderd, gekeken of er updates waren (dat was niet het geval) en de game 'gerepareerd' maar niks daarvan heeft geholpen... Weet iemand wat ik kan moet doen? Alvast bedankt!

 

 

Bericht 1 van 6 (1.245 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Simcity wilt niet opstarten

EA SPORTS FC Team

Weet je toevallig welke update versie je hebt van Windows? Sommige updates van Windows 10 werken niet helemaal samen met oudere spellen, hetzelfde geld voor nieuwe drivers voor videokaarten. 

 

Je kunt de update versie van Windows vinden doort op jouw toetsenbord het Windows logo ingedrukt te houden en op de i te klikken. Ga naar Update en Beveiliging en kies voor Update Geschiedenis. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 6 (1.187 Weergaven)

Alle reacties

Re: Simcity wilt niet opstarten

EA SPORTS FC Team

Hallo @sterreparel,

 

Zodra je het spel opstart ga je dus direct naar het Origin scherm en gebeurt er niets?

 

Dat hoort inderdaad niet te gebeuren.

 

Laten we eens kijken of het probleem wordt veroorzaakt door een ander programma. Je doet dit door een Schone Start van Windows uit te voeren. Hierna kan je alleen Origin en SimCity opstarten om te zien of dat wel werkt.

 

Als dat zo is, kan je een voor een jouw programma's opstarten om te zien welke het probleem is. Vergeet niet om Windows hierna normaal op te laten starten.

 

 

Jason.png
Bericht 2 van 6 (1.222 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Simcity wilt niet opstarten

★★★ Newbie

Hallo @EA_Jason

 

Ik heb een Schone Start van Windows uitgevoerd, maar het spel gaat weer gelijk terug naar het Origin scherm dus ligt het waarschijnlijk niet aan een ander programma... 

 

Bericht 3 van 6 (1.191 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Simcity wilt niet opstarten

EA SPORTS FC Team

Weet je toevallig welke update versie je hebt van Windows? Sommige updates van Windows 10 werken niet helemaal samen met oudere spellen, hetzelfde geld voor nieuwe drivers voor videokaarten. 

 

Je kunt de update versie van Windows vinden doort op jouw toetsenbord het Windows logo ingedrukt te houden en op de i te klikken. Ga naar Update en Beveiliging en kies voor Update Geschiedenis. 

Jason.png
Bericht 4 van 6 (1.188 Weergaven)

Re: Simcity wilt niet opstarten

★★★★★ Expert


Hallo @sterreparel,

Over welke SimCity gaat dit?

Heb je dit spel al eens eerder op deze computer kunnen opstarten en gespeeld?

Voldoet je computer wel aan de vereisten?


Groetjes.


Bericht 5 van 6 (1.123 Weergaven)

Re: Simcity wilt niet opstarten

★★★ Newbie
@EA_Jason

ik heb het zelfde met dat spel, werkt voor geen meter op Windows 10 update 21H2,klapt steeds terug naar het start scherm
maar schijnt dat jullie zelf ook geen kennis hebben van games aangezien jullie antwoorden op de vraag van het probleem? vragen op vragen hebben we niks aan!
Bericht 6 van 6 (954 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen