Re: Sim kan niet trouwen doordat andere Sims voor hem werken?

door Evelynnaaa
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sim kan niet trouwen doordat andere Sims voor hem werken?

★★★ Newbie

Hallo. Ik heb met een Sim die ik heb aangemaakt een probleem. Hij kan namelijk niet trouwen (met niemand). Zodra ik deze actie wil uitvoeren, staat de optie niet aangegeven. Ik krijg dan de melding dat de Sim niet kan trouwen met een medewerker en ik de Sim eerst moet ontslaan. Deze Sim werkt echter niet voor de Sim, andere zouden alle vrouwelijke Sims voor hem werken. De vrouwelijke Sim kan wel de optie aanklikken, maar dan gebeurt er niets. De taak gaat dan vanzelf weg. Hoe kan ik dit veranderen? Of is dit een fout? 

Bericht 1 van 7 (2.498 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sim kan niet trouwen doordat andere Sims voor hem werken?

[ Bewerkt ]
Champion

@Msmortal93 

Woont die andere sim met wie jouw sim wil trouwen in jouw huis? Gebruik je modificaties? Een deel van de CC beïnvloedt de mogelijkheid om te trouwen. Probeer het eerst eens zonder CC.
Lukt het trouwen wel als je de sim bij jou intrekt? Is jouw sim al getrouwd met een ander?
Iets meer informatie kan helpen bij het oplossen van jouw probleem
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 7 (2.485 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sim kan niet trouwen doordat andere Sims voor hem werken?

★★★ Newbie

ik heb hetzelfde probleem mijn sim is met niemand anders getrouwd en woont samen maar ze kunnen niet werken doordat ze voor elkaar werken maar dat is niet zo

Bericht 3 van 7 (1.849 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sim kan niet trouwen doordat andere Sims voor hem werken?

Champion
@MarcodeBruijn Kan het zijn dat jouw Sims ook nog relaties hebben met andere Sims? In dat geval kan het trouwen ook worden belemmerd. Dit kan zeker zo zijn als je NPC (Non Player Controlled) Sims in je huishouden hebt uitgenodigd. Zorg er dan voor dat de ze de relaties met andere sims beëindigen. En, natuurlijk kan het gebruik van modificaties de mogelijkheid tot trouwen beïnvloeden.
Heel veel plezier met spelen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 7 (1.832 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sim kan niet trouwen doordat andere Sims voor hem werken?

★★★ Newbie

Ik had dit probleem ook net. In mijn game heb ik ook CC.

Ik heb heel wat dingen geprobeerd, want ook mijn sims werkte niet met elkaar. Ik had de mannelijke sim ook toegevoegd aan mijn huishouden en hij had wel de optie maar net als bij jou gebeurde er ook niks.

Uitindelijk kwam ik hier mee als oplossing.

Mijn sim had als doel 'Serie romanticus'.

Ze had dus daarvoor meerdere vriendjes tegelijkertijd.

Toen ik alle relaties behalve van de sim waarmee ze ging trouwen had afgesloten als vrienden, kon mijn sim eindelijk trouwen! 

 

Ik heb gelukkig dus niks van mijn CC hoeven uitschakelen.

 

Good luck!

Bericht 5 van 7 (1.728 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sim kan niet trouwen doordat andere Sims voor hem werken?

★★★★★ Expert
Als het aan de eigenschappen van een Sim ligt, dan zou je het eens proberen met een andere of nieuwe gemaakte Sim, @Evelynnaaa.
Je dient een goede relatie te hebben en deze zal dan onder familie komen te vallen.
Met de niet speelbare karakters zul je meer moeite moeten doen.

Als je problemen tegenkomt tijdens het spelen van De Sims 4 of De Sims 4 start niet meer, dan wordt dit vaak veroorzaakt door het gebruik van aangepaste inhoud ("modificaties"). Begin met deze dan te verwijderen.
Ook als je niet weet of er aangepaste inhoud instaat, door dat de computer door het hele gezin wordt gebruikt, kan zeker de basisstappen doen. Hiermee worden vaak dan ook meerdere problemen opgelost.
Controleer of De Sims 4 ook is bijgewerkt naar de laatste versie.


Groetjes.
Bericht 6 van 7 (1.671 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sim kan niet trouwen doordat andere Sims voor hem werken?

★★★ Newbie

Thanks! Ik had het al opgelost zoals ik beschreef. Ik wilde niet mijn CC uit te zetten, vandaar dat ik een andere manier wilde gaan zoeken.

Bericht 7 van 7 (1.665 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help