Sim gaat niet meer naar optreden bij acteercarrière

door Timmz18
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Sim gaat niet meer naar optreden bij acteercarrière

★ Novice
@RealSimmor0 Vanaf wanneer is die update beschikbaar? Ik heb nog geen melding of iets gehad
Bericht 21 van 32 (686 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sim gaat niet meer naar optreden bij acteercarrière

★★★★★ Expert
Het zou om de update van 7 april 2020, versie 1.62.67.1020 voor PC gaan, @Celinerieken.
Bericht 22 van 32 (663 Weergaven)

Re: Sim gaat niet meer naar optreden bij acteercarrière

★ Novice
@RealSimmor0 Is die update automatisch gedaan of moet ik dat ergens handmatig aanklikken?
Bericht 23 van 32 (664 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sim gaat niet meer naar optreden bij acteercarrière

★★★ Novice

waar zie je of je de juiste versie hebt? bij update sims altijd automatisch en ik heb dus hetzelfde probleem. auditie gaat prima, maar niet naar het optreden. annuleren of veranderen van agentschap helpt niet. bij een nieuwe sim precies hetzelfde verhaal....

Bericht 24 van 32 (640 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sim gaat niet meer naar optreden bij acteercarrière

★★★★★ Expert
Standaard zal De Sims 4 zichzelf moeten updaten, @Celinerieken, @faerya84.
Mogelijk kan de Origin cliënt een melding / bericht tonen of iets laten zien op de speltegel van De Sims 4 zelf.
Je kan De Sims 4 handmatig bijwerken door rechts te klikken op De Sims 4 en dan "Update game" kiezen. Als de "De Sims™ 4 is actueel." melding verschijnt, dan is deze bijgewerkt. Deze actie nog gaan voltooien.


Groetjes.
Bericht 25 van 32 (610 Weergaven)

Re: Sim gaat niet meer naar optreden bij acteercarrière

★★★ Novice

@RealSimmor0  dank je. Ik heb het nagekeken en mijn game is up to date. Ik dacht dat het probleem weg was, want bij een nieuwe sim zonder verhaal had ik het niet meer, maar nu na 2 audities en optredens heb ik ineens hetzelfde probleem weer Frown....

Bericht 26 van 32 (563 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sim gaat niet meer naar optreden bij acteercarrière

★★★ Newbie

Ik heb het ook! Alle stappen doorlopen die moesten, maar nog steeds komt er geen pop-up als er een optreden is..

Bericht 27 van 32 (449 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sim gaat niet meer naar optreden bij acteercarrière

★★★★★ Expert
Hallo @faerya84, @MeikePapke,

Nadat de basisstappen zijn gedaan en gecontroleerd dat je de laatste versie van De Sims 4 gebruikt, het spel wel schoon starten en met nieuwe gemaakte Sim gaan testen.

De bug is bekend en werd verholpen de eerdergenoemde update.

Tijdelijk oplossing voor proberen: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Sim-gaat-niet-meer-naar-optreden-bij-acteercarriere/m...
Focus houden op je Sim, tussen de auditie en het optreden zelf.
Dus het kavel niet verlaten. Vermijd laadschermen. Niet met anderen reizen. Geen schermen waarin kaart, beheer / overzicht worden getoond.
Opdrachten voor het optreden zou je wel kunnen doen.

Eerst een reservekopie maken van je spelvoortgang. Vervolgens De Sims 4 helemaal verwijderen. Aansluitend De Sims 4 opnieuw gaan downloaden en installeren.


Groetjes.
Bericht 28 van 32 (395 Weergaven)

Re: Sim gaat niet meer naar optreden bij acteercarrière

★★★ Newbie
@Timmz Ik word helemaal gek van dit probleem. Ik wil gewoon een acteer carrière kunnen hebben én CC. Hoop dat hier snel wat aan gedaan word...
Bericht 29 van 32 (310 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sim gaat niet meer naar optreden bij acteercarrière

Champion
@ellenmol98 Het blijft een bekend probleem ook na de meest recente update hebben mensen nog steeds last ervan.
Als je een beetje Engels kan lezen en schrijven raad ik je aan dit te melden op dit deel van het forum.
https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/bd-p/The-Sims-4-Bugs
Meld het als een Bug en wees zo volledig mogelijk. Dus hoe meer details hoe beter. Hoe dan ook..
Veel plezier met spelen.


Hoe meer meldingen, hoe eerder er weer naar wordt gekeken.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 30 van 32 (298 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help