Sim gaat niet meer naar optreden bij acteercarrière

door Timmz18
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sim gaat niet meer naar optreden bij acteercarrière

★★ Novice

Nu zijn de voorbereidingstaken gelukkig opgelost bij Word Beroemd acteercarrière, maar nu gaat mijn Sim niet meer naar haar werk. Ze gaat wel naar de auditie, maar niet meer naar het optreden. Hoe kan dit?

Bericht 1 van 32 (2.424 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Sim gaat niet meer naar optreden bij acteercarrière

@Timmz18@chantxm@JasmijnD@Bobeche_x@Margotbiesma@JadeCarmenW@RoosieLovee & @magalibx,

Dit is een bekend probleem:
https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/WORKAROUND-GF-Acting-Career-Sim-not-getting-gig-pop-up/m-p/893...

Workaround is:
- Stop de actieve optredens
- Start een nieuw optreden
- Blijf waar je bent in het spel, je mag geen laadscherm zien.
- Waneer je de pop up krijgt voor de auditie, ga met je Sim mee en voer de taken uit.
- Hierna kun je weer normaal reizen en laadschermen zien, tot je weer een auditie doet.

Andere Sims in het huishouden met een actieve carriere, waar je mee naa toe kunt, moet je alleen laten gaan als je wacht op een auditie pop up.
Zogemaande rabbit holes waar je Sim alleen ergens naar toe gaat kun je gewoon door laten gaan als je Sim op een auditie wacht.

 

----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

In thread bekijken

Bericht 9 van 32 (2.092 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sim gaat niet meer naar optreden bij acteercarrière

★★★ Newbie

Ik heb precies hetzelfde probleem. zelfs al met een ander huishouden geprobeerd dit nu te doen. werkt dus ook niett.....

Bericht 2 van 32 (2.378 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sim gaat niet meer naar optreden bij acteercarrière

★★★ Newbie

Ik heb hetzelfde probleem... Er komt geen pop-up om naar het optreden te gaan. is hiervoor een oplossing? 

Bericht 3 van 32 (2.353 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sim gaat niet meer naar optreden bij acteercarrière

★★★ Newbie

Ik zit met hetzelfde probleem! Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden? Vind het echt vervelend. Frown 

Bericht 4 van 32 (2.346 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sim gaat niet meer naar optreden bij acteercarrière

★★★ Newbie

aargh zelfde probleem hier...

Bericht 5 van 32 (2.334 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sim gaat niet meer naar optreden bij acteercarrière

★★★ Newbie
@Timmz18 Ik had dit probleem ook, soms werkt het om je optreden af te bellen, vervolgens een nieuwe en dan niet meer weg gaan, dus de hele tijd op je kavel blijven
Bericht 6 van 32 (2.316 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sim gaat niet meer naar optreden bij acteercarrière

★★★ Newbie
Hier hetzelfde! Echt erg hoe er twee bugs zitten bij de acteercarriere. Nu de bug van de voorbereidingstaken is opgelost, is er weer dit! Frown
Bericht 7 van 32 (2.121 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sim gaat niet meer naar optreden bij acteercarrière

★★★ Newbie
@Timmz18 Ik heb dit ook!!!!! Iemand help
Bericht 8 van 32 (2.105 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sim gaat niet meer naar optreden bij acteercarrière

@Timmz18@chantxm@JasmijnD@Bobeche_x@Margotbiesma@JadeCarmenW@RoosieLovee & @magalibx,

Dit is een bekend probleem:
https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/WORKAROUND-GF-Acting-Career-Sim-not-getting-gig-pop-up/m-p/893...

Workaround is:
- Stop de actieve optredens
- Start een nieuw optreden
- Blijf waar je bent in het spel, je mag geen laadscherm zien.
- Waneer je de pop up krijgt voor de auditie, ga met je Sim mee en voer de taken uit.
- Hierna kun je weer normaal reizen en laadschermen zien, tot je weer een auditie doet.

Andere Sims in het huishouden met een actieve carriere, waar je mee naa toe kunt, moet je alleen laten gaan als je wacht op een auditie pop up.
Zogemaande rabbit holes waar je Sim alleen ergens naar toe gaat kun je gewoon door laten gaan als je Sim op een auditie wacht.

 

----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 9 van 32 (2.093 Weergaven)

Re: Sim gaat niet meer naar optreden bij acteercarrière

★★★ Newbie

Ik krijg geen pop up voor naar mijn optreden te gaan, de rest doe ik wel zoals je zegt.

Kan iemand mij helpen??

Bericht 10 van 32 (1.909 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help