Re: Servers

door Saularian
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Servers

★★★ Newbie

Start daarnet een Weekend League pot. Kan m’n poppetjes niet bewegen en server reageert pas na 3 seconden. Tegenstander heeft aftrap en loopt zo naar mijn doel en scoort. Zodra de bal over de lijn is verbreekt de verbinding.. Ongekend dat dit al de 80e keer is met FIFA20 terwijl mijn verbindingssnelheid  (download en upload) exact hetzelfde is wanneer ik er geen last van heb.. Sterker nog, betaal €30,- in de maand extra voor m’n internet zodat het daar niet aan kan liggen. 

Bericht 1 van 3 (147 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Servers

★★★ Newbie

Natuurlijk heb ik hier ook wel eens last van, maar probeer alles na te lopen. Je hebt sowieso speedtest op ps4 b.v... speel je met internetkabel? Stoort er iets wat er in de buurt staat. Alle beetjes helpen. Je router zo dicht mogelijk waar je internet binnen komt. Zo kort mogelijke kabel tussen console en router. Kan altijd aan servers liggen maar wie weet. Succes

Bericht 2 van 3 (131 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Servers

★★★★ Apprentice

Servers en slechte netcoding zijn het probleem in zijn geval. Mensen kunnen troubleshooten tot ze een ons wegen, het snelste, duurste en stabielste internet hebben, het maakt voor het spel niet uit... Het enige wat ge-update wordt elk jaar is het jaartal en de poppetjes. En misschien de toevoeging van nieuwe spelelementen. maar de engine blijft hetzelfde en met de toevoeging van iets achterlijks als lag compensation voor mensen met traag internet is het elke wedstrijd raak qua lagging en delay. En op de pc zijn er dus ook nog mensen die tooltjes gebruiken en cheats... Er is voor de pc versie geen enkele anticheat methode ingebouwd....

Bericht 3 van 3 (119 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help