Servers down?

door larsstrijker
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Servers down?

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hallo, ik was van plan Mn laatste potten division rivals te spelen voor Mn plaatsing van de weekend league. Maar door jullie servers kan dat dus niet. Wat betekend dat ik geen weekendleague kan spelen door jullie fout. Dankje keals...

Bericht 1 van 19 (633 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Wedstrijd als verloren terwijl ik 4-1 voor stond

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey iedereen,

 

Ik heb alle berichten samengevoegd en ik zal even de informatie geven die ik beschikbaar heb:

 

  • Er was een storing op 1 november die invloed had op alle EA games waardoor mensen niet online konden komen. 
    • We hebben hierdoor de Weekend League verlengd
  • Ik zie dat er veel melding waren van 3 november, mensen die lag en disconnects kregen. Hiervoor heb ik wat mee informatie van jullie nodig:
    • Welke melding kregen jullie te zien?
    • Welke spelmodus?
    • Op welk tijdstip?
  • Er was gister ook een kleine storing en matchmaking werd tijdelijk uitgeschakeld.

@ghostdl9 @larsstrijker @RickisBaas @keeperwesley @Anoniem500 @MadsRTC

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 10 van 19 (586 Weergaven)

Alle reacties

EA servers down kwalificatie fut champions

★★★★★ Newbie

beste EA, 

 

ik kan al een tijd geen matchen spelen op FUT en bij op een paar punten na van kwalificatie en ik wil me graag kwalificeren wat moet ik nu doen?? 

 

mvg 

Bericht 2 van 19 (637 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Fifa 19 storing

★★ Newbie

Goedemorgen.

 

Normaal speel ik mijn WL op vrijdag, maar omdat jullie al meerdere keren storing hebben gehad kan het dus vandaag niet en worden wij daar de dupe van ? Het lijkt me niet echt normaal dat je 100,- euro betaald en playstation plus neemt en dan niet eens normaal kan spelen ? Ik heb er een paar keer over nagedacht om al te stoppen met het spel. En alles te verkopen want dit lijkt me niet echt normaal ? Ik denk dag een vergoeding van bijv pakketen of iets anders wat normaal is.

 

 

Bericht 3 van 19 (623 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Ea servers nu niet beschikbaar

★★ Newbie

Hallo,  

 

ik krijg nu al meer als 24 uur telkens bij het proberen aan te melden bij Fifa 19, Ultimate team, dat de EA-servers nu niet beschikbaar zijn.

 

Soms kom ik er wel doorheen. Raak ik tot het menu in fut, maar gooit hij me weer eruit.

 

Is dit een storing of is er iets mis met mijn internet, console of account ??

 

Gr,

Tony

 

Bericht 4 van 19 (601 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Lagg

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Ik heb de hele tijd lagg heb het spel al 3 keer opnieuw opgestart mijn ps4 ook mijn internet is prima dus ik weet niet aan wat het ligt  wil ook nu weekend leauge spelen gaat gwn niet ik zit al 10 min in speelsessie maken en alles gaat zo traag echt vervelend bewerk: zat na 15 min in een game geen lagg vanaf n'a de game terug op het hoofdmenu weer lagg nog is bewerk : kan na 5 u nog altijd niks doen ligt niet aan mijn internet want kan in een party op de ps4! 

Bericht 5 van 19 (631 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Fut Rivals + Fut Draft

★ Novice

Tweemaal achter elkaar een disconnect. Eerst tijdens mijn fut draft, zonde van de coins! Kan ik deze terugkrijgen of mijn draft team terug.  Daarna tijdens Rivals hetzelfde verhaal midden in de wedstrijd wordt je eruit gegooid terwijl ik gewoon verbonden ben met internet. Wat wordt hieraan gedaan EA?

Bericht 6 van 19 (619 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Connectiviteit issues

★ Novice

Hi,

 

Vorig weekend al wedstrijden in weekendleague verloren wegens internet wat verbreekt. Ik dacht dat dit aan mijn internet lag, maar dit heb ik gecontroleerd en blijkt niet zo te zijn. Nu dit weekend weer wedstrijden waar de hij verbinding verbreekt? Dit kost me wins in weekendleague, is EA hiervan op de hoogte en wordt dit gefixed? Kan ik daarnaast de wedstrijden terug claimen of opnieuw spelen?

 

Hoor het graag!

Bericht 7 van 19 (631 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wedstrijd als verloren terwijl ik 4-1 voor stond

★★★ Newbie

Ik stond 4-1 voor tot de 88ste minuut. De verbinding werd vermbroken en nu geeft champions aan dat ik heb verloren. Mijn internet is geen seconde hit geweest, het lag niet aan mijn verbinding. Wat nu?

Bericht 8 van 19 (630 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Ik kan niet inloggen op de Fut 19 web app op chrome

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Ik heb sinds gisteren problemen met het inloggen op de web app op de chrome browser. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar hij blijft zeggen dat hij niet kan verbinden met de ea servers of dat ik mijn internetverbinding moet checken. Mijn internet is gewoon helemaal goed. Ik heb het ook geprobeerd op firefox en daar doet hij het wel gewoon op. Omdat chrome mijn hoofd browser is zou ik graag willen weten hoe hij het wel zou kunnen doen op chrome.

Alvast bedankt voor uw responds!

Bericht 9 van 19 (611 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wedstrijd als verloren terwijl ik 4-1 voor stond

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey iedereen,

 

Ik heb alle berichten samengevoegd en ik zal even de informatie geven die ik beschikbaar heb:

 

  • Er was een storing op 1 november die invloed had op alle EA games waardoor mensen niet online konden komen. 
    • We hebben hierdoor de Weekend League verlengd
  • Ik zie dat er veel melding waren van 3 november, mensen die lag en disconnects kregen. Hiervoor heb ik wat mee informatie van jullie nodig:
    • Welke melding kregen jullie te zien?
    • Welke spelmodus?
    • Op welk tijdstip?
  • Er was gister ook een kleine storing en matchmaking werd tijdelijk uitgeschakeld.

@ghostdl9 @larsstrijker @RickisBaas @keeperwesley @Anoniem500 @MadsRTC

Jason.png
Bericht 10 van 19 (587 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help