Server

door Quentin078
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Server

★★★★★ Novice

Ik heb hier al twee keer eerder een bericht over gestuurd maar blijkbaar hebben jullie daar geen zin om klachten op te lossen... ik doe nu een laatste poging. De server is bij mij na iedere update slechter geworden ik heb keer op keer no regs en word vaak op onmogelijke manieren/ hoeken knock geschoten. Ik ben van mening dat het nu echt wel een keer tijd word om het probleem aan te pakken dit speelt al sinds seizoen 1 of 2 en het is alleen maar erger geworden. Aangezien ik meerdere shooter games speel en dit probleem daar niet heb ligt het toch echt een keer bij jullie en niet aan mijn netwerk. 
graag hoor ik nogmaals van jullie en kijk ik graag naar een oplossing. Tijd voor actie! Dit is niet het eerste probleem wat speelt 

Bericht 1 van 2 (291 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Server

EA SPORTS FC Team

Hey @Quentin078,

 

Natuurlijk wil ik de problemen oplossen die op het forum worden aangekaart! Het probleem is dat ik maar 1 persoon ben en ik mijn best doe om al mijn forums zo goed mogelijk te beheren, maar soms kan ik niet direct toe komen aan alle berichten Frown

 

Heb je voor mij misschien wat voorbeelden van de no regs in de vorm van filmpjes en zou je mij ook kunnen vertellen of je foutmeldingen te zien krijgt?

 

Dat je uit onmogelijke hoeken wordt beschoten kan enkele oorzaken hebben zoals lag of goede teams die behoorlijk wat ervaring hebben. Als je echt denkt dat de hoeken onmogelijk zijn, dan zie ik hier graag ook videos van. 

 

De videos geven wat meer informatie en duidelijkheid. Het zorgt er ook voor dat we op dezelfde pagina zitten Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 2 (241 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help