SIMS WEG VAN ORIGIN EN CODE AL GEBRUIKT

door Neipkampie2
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

SIMS WEG VAN ORIGIN EN CODE AL GEBRUIKT

★★★ Newbie

THE SIMS 4 WAS OPEENS WEG VAN ORIGIN EN ALS IK DE CODE OPNIEUW WIL INVOEREN IS HIJ AL IN GEBRUIK. IK HEB MAAR 1 ACCOUNT EN WEET ZEKER DAT HIJ ER STOND. IK HAD OOK HET HONDEN EN KATTEN PAKKET DIE IS NU OOK WEG! HOE KAN IK DE SIMS WEER TERUG KRIJGEN? HET MAAKT NIET UIT OF MIJN WERELDEN WEG ZIJN!  ALS IK HET SPEL MAAR WEER TERUG KRIJG.

Bericht 1 van 4 (1.420 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: SIMS WEG VAN ORIGIN EN CODE AL GEBRUIKT

EA SPORTS FC Team

HOI @Neipkampie2,

 

MISSCHIEN IS HET HANDIG OM CAPS LOCK EENS UIT TE ZETTEN :P

 

Maar buiten alle gekkigheid, kunnen spellen niet zomaar verdwijnen van jouw account. Hoogstwaarschijnlijk heb je stiekem toch nog een ander account.

 

Meestal komt dit voor wanneer je een minderjarig account hebt en je in probeert te loggen met het mail adres in plaats van de gebruikersnaam. Met een minderjarig account kan je namelijk alleen maar inloggen met de gebruikersnaam en niet met het mail adres.

 

Als je een meerderjarig account hebt, kan je ook nog proberen om in te loggen met een ander mail adres om te zien of de spellen dan wel tevoorschijn komen.

 

Lukt het echt niet?

 

Dan is het mogelijk voor onze helpdesk om jouw account terug te vinden aan de hand van de productcodes die je hebt.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

 

Laat even weten hoe het afgelopen is Standard smile

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (1.460 Weergaven)

Alle reacties

Re: SIMS WEG VAN ORIGIN EN CODE AL GEBRUIKT

EA SPORTS FC Team

HOI @Neipkampie2,

 

MISSCHIEN IS HET HANDIG OM CAPS LOCK EENS UIT TE ZETTEN :P

 

Maar buiten alle gekkigheid, kunnen spellen niet zomaar verdwijnen van jouw account. Hoogstwaarschijnlijk heb je stiekem toch nog een ander account.

 

Meestal komt dit voor wanneer je een minderjarig account hebt en je in probeert te loggen met het mail adres in plaats van de gebruikersnaam. Met een minderjarig account kan je namelijk alleen maar inloggen met de gebruikersnaam en niet met het mail adres.

 

Als je een meerderjarig account hebt, kan je ook nog proberen om in te loggen met een ander mail adres om te zien of de spellen dan wel tevoorschijn komen.

 

Lukt het echt niet?

 

Dan is het mogelijk voor onze helpdesk om jouw account terug te vinden aan de hand van de productcodes die je hebt.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

 

Laat even weten hoe het afgelopen is Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 4 (1.461 Weergaven)

Re: SIMS WEG VAN ORIGIN EN CODE AL GEBRUIKT

★★★★★ Newbie

Ik heb het ook help al mijn sims en huizen zijn weg terwijl ik alleen een update van Origen. (dat moest van Origin (beginscherm))

Bericht 3 van 4 (1.246 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: SIMS WEG VAN ORIGIN EN CODE AL GEBRUIKT

EA SPORTS FC Team

@KHRF6 Hoogstwaarschijnlijk komt dit door mods, schakel ze eens uit en repareer het spel via Origin Standard smile

Jason.png
Bericht 4 van 4 (1.236 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help