Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

SBC Players are not available

door city17welcome
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

SBC Players are not available

★★★ Newbie

Beste EA,

Ik heb een SBC challenge gedaan van roberto fermino, Ik heb er 1 afgerond. Ik heb hier spijt van, want ik heb op dit moment geen team meer nu. Ik wist niet dat dit zou gebeuren, ik heb te snel door geklikt waardoor de schade al was aangericht was. Ik vind dit verschrikkelijk ik heb Fifa net een paar dagen en ik ben nu alles kwijt. 

Ik heb gelezen als je de challenge niet afmaakt dat alle spelers weer terug worden gezet. Maar ik moet nu 16 dagen wachten voordat ik mijn spelers terug heb. Over 16 dagen loopt die challange pas af.

Ik vind het verschrikkelijk wat er is gebeurd. Ik smeek om jullie help. 16 dagen wachten is absoluut geen optie. Ik kan zo niet meer op een leuke manier verder met Fifa. 

In de bijlage heb ik een foto toegevoegd om welke spelers het gaat. Kunnen jullie mij helpen en de spelers weer beschikbaar maken? 

Mijn account naam is Whk1991 voor de PS4.

Mijn email is [edit: email address removed]

Met vriendelijke groeten

Dear EA,

I made a terrible mistake by taking part of the SBC challange of roberto fermino. I've lost all my good players. I want my players back. 

In the attechment i put a picture of my team and the missing players. I can't play fifa like this. Can you guys please, please, please help me.

I can't wait 16 days for my players.

account is Whk1991  PS4

Email is [edit: email address removed]

Kind regards

Bericht 1 van 2 (144 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: SBC Players are not available

Community Manager

Hey @city17welcome ,

Mijn excuses voor de late reactie! Alles lag even stil met kerst maar we zijn weer terug! Sorry om te horen dat je spijt hebt van deze SBC uitdaging. 

Helaas zal het voor ons niet mogelijk zijn de ingediende uitdaging ongedaan te maken. Alles wat ingezonden is, is helaas definitief. Mocht je nog niet ingeleverd hebben kun je ze nog terug zetten maar anders ben ik bang dat de spelers mogelijk voor altijd ingediend zijn en je de beloning ervoor gekregen hebt.

Wees er zeker van dat je een uitdaging wilt doen en mocht je meerdere onderdelen moeten doen, wacht dan even met indienen totdat je ze allemaal kunt doen. Mocht je de automatische invuller gebruiken zorg er dan voor dat je het nog even dubbel checked voordat je ze indient want soms pakt hij spelers die je mogelijk niet kwijt wilt.

Link naar het artikel waar je meer kunt lezen over SBC'sArtikel met alle informatie over SBC's en het indienen ervan  .

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 2 (100 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help