Rood/wit geblokte sims

door demyvdo
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Rood/wit geblokte sims

★ Novice

Hoi,

 

Ik heb last van een bug waarbij de huid van mijn sims rood/wit geblokt is, ook van sims buiten mijn eigen huishouden. Heb geprobeerd opnieuw op te starten, maar dit mocht niet baten. Heb onlangs ook niks gewijzigd in de instellingen. Waar kan dit aan liggen? Zie foto.


Gr.

 

 

Bericht 1 van 14 (3.046 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Rood/wit geblokte sims

★★★★★ Expert


Hallo @demyvdo,

Meestal wordt zoiets veroorzaakt door aangepaste inhoud (modificaties) en/of beschadigde spelbestanden.
Je dient deze basisstappen uit te voeren, om te zien of het hiermee verholpen wordt:
  1. Zorg dat De Sims 4, de Origin cliënt en alle andere Origin spellen hebt afgesloten.
  2. Ga naar je Documenten, Vind de map Electronic Arts en open die.
    Hierin staat een map genaamd De Sims 4. Hernoem deze map, naar bijvoorbeeld: De Sims 4_Oud.
  3. Tevens kan je de cache van de Origin cliënt leegmaken.
  4. Zorg dat je verbonden met het internet en de Origin cliënt ongehinderd internettoegang heeft.
  5. Start de Origin cliënt op en meld je aan met de juiste EA / Origin account.
  6. Ga naar je spelbibliotheek. Rechtsklik op de speltegel van De Sims 4, kies de Repareren opties. Het reparatie proces kan enige tijd duren.
  7. Start De Sims 4 weer op, maak een nieuwe Sims aan of gebruik eentje die standaard bij het spel meekomen. Vervolgens dien je na te gaan of je probleem verdwenen is.
  8. Indien je probleem opgelost is kan je de mappen genaamd Tray en Saves vanuit je hernoemde De Sims 4 map, kopiëren naar deze inmiddels nieuwe aangemaakte map.
    Test opnieuw, of je probleem nog steeds wegblijft.

Laat je nog weten of je gelukt is?

Groetjes.


In thread bekijken

Bericht 2 van 14 (3.019 Weergaven)

Alle reacties

Re: Rood/wit geblokte sims

★★★★★ Expert


Hallo @demyvdo,

Meestal wordt zoiets veroorzaakt door aangepaste inhoud (modificaties) en/of beschadigde spelbestanden.
Je dient deze basisstappen uit te voeren, om te zien of het hiermee verholpen wordt:
  1. Zorg dat De Sims 4, de Origin cliënt en alle andere Origin spellen hebt afgesloten.
  2. Ga naar je Documenten, Vind de map Electronic Arts en open die.
    Hierin staat een map genaamd De Sims 4. Hernoem deze map, naar bijvoorbeeld: De Sims 4_Oud.
  3. Tevens kan je de cache van de Origin cliënt leegmaken.
  4. Zorg dat je verbonden met het internet en de Origin cliënt ongehinderd internettoegang heeft.
  5. Start de Origin cliënt op en meld je aan met de juiste EA / Origin account.
  6. Ga naar je spelbibliotheek. Rechtsklik op de speltegel van De Sims 4, kies de Repareren opties. Het reparatie proces kan enige tijd duren.
  7. Start De Sims 4 weer op, maak een nieuwe Sims aan of gebruik eentje die standaard bij het spel meekomen. Vervolgens dien je na te gaan of je probleem verdwenen is.
  8. Indien je probleem opgelost is kan je de mappen genaamd Tray en Saves vanuit je hernoemde De Sims 4 map, kopiëren naar deze inmiddels nieuwe aangemaakte map.
    Test opnieuw, of je probleem nog steeds wegblijft.

Laat je nog weten of je gelukt is?

Groetjes.


Bericht 2 van 14 (3.020 Weergaven)

Re: Rood/wit geblokte sims

★★★★★ Novice

Om het kort te zeggen;

Zo te zien is een gemodificeerde 'skin' die je gebruikt, verwijdert of buiten gebruik.

Meestal is het voorbij als je de skin van je sims afhaalt tot je de mod verantwoordelijk ervoor kan vinden en opnieuw installeert.

Probeer het maar eens...

Bericht 3 van 14 (3.012 Weergaven)

Re: Rood/wit geblokte sims

★ Novice
@Sterben861 Bedankt voor je antwoord. Ik gebruik alleen geen modificaties of aangepaste inhoud, daarom vind ik het ook zo raar. Ik heb gemerkt dat het lijkt te liggen aan welke kleding die Sim aanheeft. Bij sommige kleding doet het probleem zich niet voor. Ik ga komende week eens testen of het antwoord van @RealSimmor0 uitkomst biedt.
Bericht 4 van 14 (3.004 Weergaven)

Re: Rood/wit geblokte sims

★★★★★ Expert


Fijn om te horen dat je probleem opgelost is, @demyvdo.

Het klopt wat @Sterben861zei. Dit vreemd gedrag kan veroorzaakt worden door aangepaste inhoud (Modificaties). Ook al had je die eerder verwijderd.
Meestal werkt de aangepaste inhoud niet meer als De Sims 4 is bijgewerkt naar de laatste versie.
Tijdens het reparatie proces worden de beschadigde en/of ontbrekende bestanden opnieuw gedownload.


Groetjes.


Bericht 5 van 14 (2.954 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Rood/wit geblokte sims

★★★ Newbie

Het is gelukt heeel erg bedankt  

Bericht 6 van 14 (2.622 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Rood/wit geblokte sims

★★★★★ Expert
Fijn dat we jou konden helpen, @oumii123.

@Sterben861
Bericht 7 van 14 (2.595 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Rood/wit geblokte sims

★★★★★ Newbie

Bij mij zijn het niet enkel rood-witte sims, ook de omgeving heeft andere kleuren (rood, blauw en groen en vraagtekens) en bepaalde items in bouwen worden niet weergegeven, je ziet enkel een lama icoontje. Zie foto in bijlage, hierop kan je de 3 problemen zien. 
Ik speel enkel met het basisspel, nog nooit aangepaste content gebruikt. 

Bericht 8 van 14 (2.580 Weergaven)

Re: Rood/wit geblokte sims

★★★★★ Expert
Heb je de basisstappen dan al gedaan, @Liena29? Dan kunnen we verder zien.

Groetjes.
Bericht 9 van 14 (2.573 Weergaven)

Re: Rood/wit geblokte sims

★★★★★ Newbie
@Liena29 bovenstaande fix heeft ook bij mij geholpen, ook met de vreemde tegels en lama items, dankjewel @RealSimmor0
Bericht 10 van 14 (2.571 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help