Restitutie Anthem ivm Leveren Niet-Werkend Product

door VN1X
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted
Geaccepteerde oplossing

Restitutie Anthem ivm Leveren Niet-Werkend Product

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Goedenavond,

 

Zoals inmiddels bekend is Anthem een schim van de oorspronkelijke belofte/trailer geworden en kampt het met een verbazingwekkend aantal problemen. Ik heb het spel voor de release gekocht maar na het spelen van de beta's en het zien van impressies online sta ik nou niet bepaald te popelen om het volledige spel überhaupt te downloaden, laat staan te spelen. Maar goed, graag zou ik EA willen vragen om het spel van mijn account te verwijderen en, gezien ik er toch geld voor heb betaald, mij wellicht tegemoet kunnen komen met een Apex Pack of twee/drie? Dan hebben we het nergens meer over en heb ik mijn lesje geleerd wat het pre-orderen van games betreft.

 

Met vriendelijke groet,

John

Bericht 1 van 2 (586 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Restitutie Anthem ivm Leveren Niet-Werkend Product

EA SPORTS FC Team

Goedemiddag @VN1X,

 

Mijn excuses voor de late reactie, ik was er een paar dagen niet (was in Londen om Arsenal vs ManU te zien :o)

 

Over het retourneren van spellen kan ik je deze link meegeven. Hier wordt alles uitgelegd over terugbetalingen en wat het beleid is:

 

https://help.ea.com/nl/help/account/returns-and-cancellations/

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (572 Weergaven)

Alle reacties

Re: Restitutie Anthem ivm Leveren Niet-Werkend Product

EA SPORTS FC Team

Goedemiddag @VN1X,

 

Mijn excuses voor de late reactie, ik was er een paar dagen niet (was in Londen om Arsenal vs ManU te zien :o)

 

Over het retourneren van spellen kan ik je deze link meegeven. Hier wordt alles uitgelegd over terugbetalingen en wat het beleid is:

 

https://help.ea.com/nl/help/account/returns-and-cancellations/

Jason.png
Bericht 2 van 2 (573 Weergaven)

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help