Reactietijd in-game

door Dulox24
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Reactietijd in-game

[ Bewerkt ]
★★★★ Novice

Hi,

 

Ik heb geprobeerd om deze week een paar Division Rivals potjes te spelen. Helaas is dit echt totaal onmogelijk...

 

Spelers reageren gewoon 1 seconde later dan dat je de knop op de controller indrukt. Op deze manier de helft van wat je doet neemt te veel tijd in beslag en de andere helft gaat de verkeerde kant op...

Verdedigen is gewoon onmogelijk, omdat je tackle altijd te laat is en je dus eigenlijk altijd een seconde van tevoren moet ingrijpen voordat je eigenlijk de tackle wilt uitvoeren.

Als je dan al het geluk hebt dat je in de buurt komt van de goal van te tegenstander komt, heeft de speler blijkbaar minimaal 2 seconde nodig om de bal onder controle te krijgen en dan nog eens een seconde om de bal daadwerkelijk te schieten. Natuurlijk heeft de tegenstander in de tussentijd de bal al heel gemakkelijk weten af te pakken.

 

Wanneer ik EA support vraag om hulp vragen ze me een UO trace te doen, maar omdat deze trace naar de server in de US gaat, heb je natuurlijk package loss wanneer het over de oceaan heen gaat. Nadat ik de zelfde trace naar mijn internet provider verstuur, kunnen ze mij vertellen dat mijn internet tot aan de server van EA zonder package loss en foutloos verloopt.

 

Waarom is het niet mogelijk om te zien met welke server ik in-game verbonden ben en wat mijn ping is? Ik heb namelijk het sterke vermoeden dat ik verbonden ben met een server uit amerika of rusland terwijl ik aan het spelen ben. En daarom package loss krijg wat zorgt voor input lag in game. 

 

Is het niet mogelijk om een server (of groep servers) te kiezen zoals in andere spellen? Op zn minst dat je een Europese server kan kiezen. Want ik heb het idee dat fifa niet altijd de beste server kiest voor je. Maar dit kan je niet checken omdat je nergens je ping kan zien.

 

Vooral interessant ook dat het erger wordt hoe dichter je bij de Weekend League in de buurt komt. (in het weekend is het onhoudbaar) 

 

Ik speel overigens op de PS4

 

Ik hoop dat iemand van EA me snel verder kan helpen! 

 

Gr 

 

@EA_Jason ?

Bericht 1 van 10 (415 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Reactietijd in-game

★★★★ Novice
Iemand ?
Bericht 2 van 10 (373 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Reactietijd in-game

★★★★ Apprentice
@Dulox24 Dit is inderdaad het geval bij dit spel. En EA? Die reageren niet.
Ja als reactie krijg je dat het aan jou ligt. En denken dan dat je het spel niet kunt en dat dit spel niet voor jou bestemd zou zijn.
In FIFA 18-19 en nu dus ook 20 dezelfde manier van klachten oplossen.
FIFA 20 is gewoon weer een nieuw hoesje met dezelfde problemen, issues en “incidenten” die de vorige twee edities ook hadden.
Spelers reageren niet meer op de manier zoals jij aan geeft met je controller omdat er een “realistisch” beeld moet zijn dat spelers ook fouten kunnen maken. Te dom voor woorden. Maar goed.
Bericht 3 van 10 (369 Weergaven)

Re: Reactietijd in-game

★★★★ Novice

Erg onprofessioneel, EA.

Niet eens even kunnen reageren ? 

Bericht 4 van 10 (315 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Reactietijd in-game

★★★ Novice

Ik wil graag ping zien tegen wie ik speel, en ben het delay zat 

Bericht 5 van 10 (308 Weergaven)

Re: Reactietijd in-game

★★★★ Novice
@Alianiren Precies dat!
Bericht 6 van 10 (300 Weergaven)

Re: Reactietijd in-game

★★★★ Apprentice

Heb dit ook vaker voor dan nodig vind ik persoonlijk. 

Alleen krijgen we altijd te horen dat het wellicht aan ons internetverbinding ligt, makkelijk excuus om geen oplossing te moeten zoeken vanuit ea natuurlijk. 

 

Vind dat het tijd wordt dat ea nieuwe community managers etc gaat optrommelen om alle issues en klachten te behandelen, in plaats van telkens de oorzaak bij de bespelerz te leggen. 

Het is frpant dat de meerderheid van de spelers klagen over hetzelfde issue... Misschien wel gewoon even wakker komen en kijken of dit een algemeen probleem is. 

Bericht 7 van 10 (289 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Reactietijd in-game

★★★★ Novice

Ja het vreemde is dat ik een perfecte glasverbinding heb en zowel ik als KPN verder geen enkel probleem ervaren. 

Bericht 8 van 10 (275 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Reactietijd in-game

★★ Novice
@Dulox24 Ligt niet aan jou, mijn spelers zijn vaak vrachtwagens(mane) terwijl de tegenstanders heel snel kunnen draaien.
Bericht 9 van 10 (270 Weergaven)

Re: Reactietijd in-game

★★★★ Novice
@JordyPaling Precies dat, terwijl de tegenstander met bij wijze van spreken de traagste speler van het spel voorbij mane sprint
Bericht 10 van 10 (263 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help