Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

Re: Squad battles disconnect

door 2LateMusic
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

★★★★ Novice

Ik heb hetzelfde probleem, maar ik heb bekabeld internet, een vast IP, etc., maar werd vanochtend er alsnog uitgegooid in de 85e minuut. Nogal frustrerend dus, kunnen jullie ajb gewoon eens die servers uitbreiden? Sinds er “micro”payments in jullie spellen zitten is er volgens mij meer dan genoeg ruimte wat betreft financiën en investeringen, en drastische verbeteringen en veranderingen aan de game modes zijn er ook niet Standard smile (trainingen en simulatie aanpassen zijn een welkome verandering in career, maar verder copy pasten jullie de game niet echt)

Bericht 1 van 2 (107 Weergaven)

Community Manager

Hey @2LateMusic ,

Sorry om te horen dat je tegen deze problemen aan loopt. Ik heb jouw berichtje zijn eigen discussie gegeven in het Fifa 21 forum want hij stond onder een discussie van 2018 die niet meer actief was.

Gebeurt dit vaak en zo ja, hoe vaak? Dit kan wel eens op een tijd gebeuren maar als dit meerdere keren per week of zelfs dag gebeurt is het misschien toch wel goed om wat stappen te proberen.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 2 (98 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help