Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

Re: EA kon mijn verzoek niet verwerken

door tandlozewalvis
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

★★ Novice

Ookal is het nu 2021 het gebeurt mij nogsteeds vaak

Bericht 1 van 8 (348 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager

Hey @tandlozewalvis ,

Sorry om te horen dat je hier wel eens tegen aan loopt. Ik heb jouw bericht even overgezet omdat de discussie waar je in poste minstens 3 jaar oud is.

Hoe vaak gebeurt dit nog zou je zo zeggen? Gebeurt dit toevallig vaak na het veel spelen van vriendschappelijke wedstrijden op een rij?

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 8 (339 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★ Novice
@EA_Neil nee, dit gebeurd aan het einde van een squad battles potje. meestal is dit op momenten dat de servers heel druk en overbelast zijn. ik denk ook dat dit de reden is, weet u misschien wat ik eraan kan doen?
Bericht 3 van 8 (296 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
@tandlozewalvis,

Hoe vaak per week zou je zeggen dat dit gebeurt?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 8 (292 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★ Novice

ongeveer speel ik 20 squad battle potjes per week en het gebeurt meestal in 12 daarvan ongeveer. dus 12 keer per week

Bericht 5 van 8 (271 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
@tandlozewalvis,

Dat is inderdaad erg vaak. Wat voor stappen heb je zelf al ondernomen om het probleem proberen op te lossen?

In principe zou het wel eens voor moeten kunnen komen dat de servers een probleempje hebben maar dit zou niet zo vaak per week voor moeten komen.

Gebeurt dit alleen bij Squad Battles of ook wel eens bij Rivals?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 8 (267 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★ Novice

heel soms gebeurt dit bij rivals of Online draft. meestal gebeurt dit bij squad battles en ook vaak bij singleplayer draft. Zelf start ik het spel meestal opnieuw op, soms helpt dat. maar soms ook niet, en het is al erg vervelend dat ik bijvoorbeeld een objective aan het voltooien ben en dat ik geen voortgang heb na een heel potje toch écht te hebbben gespeeld.

Bericht 7 van 8 (206 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
@tandlozewalvis,

Heb je het gevoel dit voornamelijk gebeurt na het veel spelen van vriendschappelijke wedstrijden op een rij of echt willekeurig en dagelijks?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 8 van 8 (201 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help