Re: Ps4 to xbox one fifa22

door Mad-Taz533
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ps4 to xbox one fifa22

★★★★★ Apprentice

Last year i played fifa21 on my ps4 that broke down so i bought an xbox one.

Now i bought fifa22 for my xbox one and would like to use my fifa22 companion.

yesterday i played the early access on my xbox one and started a team etc. But got no extra packets..

today i logged in on my companion app and there it all started over with building a team extra packets etc.

with conclusion that the team on my companion app is better then the one i build on the xbox console..

can i join them together or what to do? They both are logged in on thesame username and password??

 

please help.

 

gr Max

Bericht 1 van 12 (280 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ps4 to xbox one fifa22

Community Manager
Hey @Mad-Taz533,

Dankjewel voor je bezoekje aan het forum!

Helaas is het niet mogelijk om teams samen te voegen vanuit verschillende versies van FIFA op verschillende consoles, in het algemeen is het zelfs helaas niet mogelijk.

Ook is het helaas zo dat de Transfermarkt toegang voor de Web/Comapnion app die je misschien had voor de PS4, deze niet overdraagt voor de Xbox.

Hopelijk heb je wat aan deze info!
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 12 (270 Weergaven)

Re: Ps4 to xbox one fifa22

★★★★★ Apprentice

Maar waarom gaat hij niet automatisch over naar de xbox?? Ik heb niks aan dat team van de ps4 omdat ik daarop niet kan spelen??

Hoe zet ik de companion app dan om naar mijn xbox??

Bericht 3 van 12 (265 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ps4 to xbox one fifa22

Community Manager
@Mad-Taz533 helaas begrijp ik niet precies wat je bedoelt.

Bedoel je dat je nu zegt dat je twee verschillende actieve teams hebt in FIFA 22 voor je Xbox persona? Een op de console en een op de Companion app? Of bedoel je dat je twee verschillende teams hebt die verspreid zijn over je Xbox en PS4?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 12 (261 Weergaven)

Re: Ps4 to xbox one fifa22

★★★★★ Apprentice

Ik heb er een op de xbox one en een op de companion app en volgens mij staat die onder de ps4 maar die laatste kan ik niet gebruiken omdat ik daar fifa22 niet op heb omdat die kapot is..

maar ze staan beide onder dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord??

Bericht 5 van 12 (254 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ps4 to xbox one fifa22

[ Bewerkt ]
Community Manager

@Mad-Taz533 ah op die manier! Ja, inderdaad is het mogelijk om meerdere console accounts te koppelen aan één EA-account. Maar helaas is het dan weer niet mogelijk om op beide consoles, 1 PS en 1 Xbox bijvoorbeeld, hetzelfde team te hebben. Helaas ondersteunt FIFA geen cross-progressie. Dit heeft ook betrekking tot de Transfermarkt via de Web en/of Companion apps. Mocht je Transfermarkt toegang hebben via de apps met je Xbox FIFA account, dan hoeft dit niet te betekeken dat dit ook geldig is voor je PS FIFA account.

 
EA_LeeuwAHQ
Bericht 6 van 12 (248 Weergaven)

Re: Ps4 to xbox one fifa22

★★★★★ Apprentice

Nee oke maar ik wil mijn fut companion delen/ koppelen  met mijn xbox en niet met mijn kapotte ps4. Dan maar helaas voor het betere team van de ps4 das dan jammer maar ik wil mijn team (xbox) kunnen bekijken via de companion app maar ik krijg daar iedere keer een foutmelding dat ik niet kan aanmelden via de xbox?

Bericht 7 van 12 (243 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ps4 to xbox one fifa22

Community Manager
@Mad-Taz533 hmm, dus je krijgt een foutmelding als je Xbox account wilt selecteren in de FIFA 22 Web/Companion app? Oké, dat is nieuwe informatie!

Zou je misschien een screenshot kunnen posten van wat voor foutmelding je krijgt?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 8 van 12 (237 Weergaven)

Re: Ps4 to xbox one fifa22

★★★★★ Apprentice

Nou heb al een account ontkoppeld maarja toen was ik alles kwijt van mijn eerdere xbox sessie en moest ik weer opnieuw beginnen met als resultaat weer een slechter team en minder speel minuten en daardoor ook minder rewards.. baal hier ontzettend van..

werd nu dus tijdens een lopende wedstrijd eruit gegooid omdat de 10 uur opwaren..

had nu dus drie teams maar wat nu op de xbox staat is dus het allerslechts…

En kan het team niet bereiken via companion 

Bericht 9 van 12 (230 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ps4 to xbox one fifa22

[ Bewerkt ]
Community Manager

@Mad-Taz533 ik snap goed dat je enorm baalt van de foutmeldingen die je krijgt als je de apps probeert te gebruiken, alleen wordt het ontkoppelen van accounts nóóit aangeraden (wat wij ook nooit doen) om een probleem proberen op te lossen, het ontkoppelen van accounts kan namelijk erg veel gevolgen hebben voor de voortgang die je hebt in-game en vooral FIFA. Zie hier: https://help.ea.com/nl/help/account/unlink-gaming-accounts-from-ea-account/

 

Speel je FIFA?

Als we een platform-account ontkoppelen dat je gebruikt om FIFA te spelen, en dat account nog steeds actief is in de web- of companion-app, verlies je volledig je toegang tot de apps op je account.

 

Als je meer dan één platform-account hebt in je EA-account die je gebruikt om FIFA te spelen, kun je je actieve persona wijzigen in de web-app of companion-app om het risico dat je toegang tot deze apps verliest significant te verkleinen.

 

Hoewel het risico significant is verkleind, is het risico daarmee niet geheel geëlimineerd. Als je zeker wilt weten dat je altijd toegang hebt tot de web- en companion-apps, raden we je aan om je platform-accounts niet te ontkoppelen.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 10 van 12 (219 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help