Ps4 koppelen nieuw ea account

door miguelvw1692
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Ps4 koppelen nieuw ea account

★★★ Newbie

Ik heb net een nieuwe ps4 gekocht en heb een account gemaakt.. vrlzger had ik ook al een ps account en nu wil ik fifa 20 beginnen spelen... er kan geen verbinding gemaakt worden met men ea account ze sturen een identificatiemail naar een mail adres waar ik nietmeer op kan..

Heb ondertussen een nieuw ea account aangemaakt maar kan het niet koppelen aan men psn dat het automatisch zou kunnen verbinden en dat ik online kan spelen..

Kan iemand me helpen ?

Bericht 1 van 13 (8.867 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Ps4 koppelen nieuw ea account

EA SPORTS FC Team

In dat geval zouden jullie eens contact op moeten nemen met onze helpdesk, waarschijnlijk is er al een EA account gekoppeld en je moet daar toegang tot hebben.

 

De helpdesk kan hierbij helpen als je geen toegang meer hebt.

 

Ze zijn te bereiken via https://help.ea.com/en/contact-us/, stel daar de regio in op United States om in het Engels te bellen of chatten aangezien je alleen per mail contact op kunt nemen met de NL helpdesk en per mail kunnen ze hier niet bij helpen. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 5 van 13 (8.303 Weergaven)

Alle reacties

Re: Ps4 koppelen nieuw ea account

EA SPORTS FC Team

Hey @miguelvw1692,

 

In dit artikel kan je nog andere manieren vinden om het account te linken, bijvoorbeeld via EA Help.

 

Probeer de instructies eens die in dit artikel staan en laat mij weten of het werkt Standard smile

 

https://help.ea.com/nl/help/account/linking-your-origin-account-with-your-psn-id-and-gamertag/

Jason.png
Bericht 2 van 13 (8.827 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ps4 koppelen nieuw ea account

★★★ Newbie
@EA_Jason ik heb dit probleem nu bij fifa 21 en kan et niet verhelpen heb een nieuw account aan gemaakt maar hoe meld ik die nu aan op fifa 21
Bericht 3 van 13 (8.372 Weergaven)

Re: Ps4 koppelen nieuw ea account

★★★★★ Newbie

Hetzelfde probleem hier... Heel vervelend, kan niets online doen

Bericht 4 van 13 (8.362 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ps4 koppelen nieuw ea account

EA SPORTS FC Team

In dat geval zouden jullie eens contact op moeten nemen met onze helpdesk, waarschijnlijk is er al een EA account gekoppeld en je moet daar toegang tot hebben.

 

De helpdesk kan hierbij helpen als je geen toegang meer hebt.

 

Ze zijn te bereiken via https://help.ea.com/en/contact-us/, stel daar de regio in op United States om in het Engels te bellen of chatten aangezien je alleen per mail contact op kunt nemen met de NL helpdesk en per mail kunnen ze hier niet bij helpen. 

Jason.png
Bericht 5 van 13 (8.304 Weergaven)

Re: Ps4 koppelen nieuw ea account

★★ Novice

niemand die komt helpen heb dit gezeik ook en als je belt krijg je alleen maar engels gepraat en mensen die je niet begrijpen

Bericht 6 van 13 (4.965 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ps4 koppelen nieuw ea account

Community Manager (retired)
Hey @rbricks00,

Je hebt ook het probleem dat je geen toegang meer hebt tot de email op het account?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 7 van 13 (4.959 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ps4 koppelen nieuw ea account

★★ Novice

ik heb een tijd geleden een nieuwe email aan gemaakt maar was vergeten dat te veranderen op me ea account waar door ik niet meer online op de ps4 kan gamen

vandaag al 5 keer contact gehad met jullie helpdesk die niet kan en wil helpen komt het over je geef duidelijk alle info maar ze kunnen je niet verder helpen ik ben benieuwd

of jij me verder kan helpen 

Bericht 8 van 13 (4.952 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ps4 koppelen nieuw ea account

★★ Novice

en dit is een nieuw acount wat ik heb gemaakt zodat ik wel gwn op de forums kan van ea of om hulp kan vragen

Bericht 9 van 13 (4.949 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ps4 koppelen nieuw ea account

Community Manager (retired)
Hey @rbricks00,

Ik ben bang dat via de helpdesk de enige manier is om jouw email aan te passen en dat we dit helaas niet over de forums kunnen doen, sorry. Je zult inderdaad een minimaal aantal informatie nodig hebben om de details op het account aan te passen omdat we er zeker van moeten zijn dat jij de eigenaar bent.

Ik heb wel gehoord dat we binnenkort (met wat geluk volgende week) wel een Nederlandse chat hebben die je kunt proberen mocht het niet lukken met het Engels.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 10 van 13 (4.941 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help