Re: 'Product code al ingegeven'

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

'Product code al ingegeven'

★★★ Newbie

In november 2017 kocht ik 'de sims 4' op PC. Toen ik dit installeerde kon ik de game perfect spelen.

Ik heb de game ondertussen een tijdje niet meer opgestart en als ik me inlog staat 'de sims 4' zelfs niet meer in de gamebibliotheek en als ik mijn productcode opnieuw wil ingeven is die zogezegd al eens ingegeven.

 

Wat nu?

Bericht 1 van 4 (621 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: 'Product code al ingegeven'

EA SPORTS FC Team

Hey @kimberlyvdk,

 

Waarschijnlijk heb je de code ingevoerd op een ander account, daarom staat het spel niet in de bieb en kan je de productcode ook niet nogmaals gebruiken.

 

Probeer eens in te loggen met een van jouw oude mail adressen, of log in met de gebruikersnaam als je een minderjarig account hebt. Standard smile

 

Kom je er echt niet uit? Houdt dan de productcode bij de hand en neem contact op met onze helpdesk:

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (593 Weergaven)

Alle reacties

Re: 'Product code al ingegeven'

EA SPORTS FC Team

Hey @kimberlyvdk,

 

Waarschijnlijk heb je de code ingevoerd op een ander account, daarom staat het spel niet in de bieb en kan je de productcode ook niet nogmaals gebruiken.

 

Probeer eens in te loggen met een van jouw oude mail adressen, of log in met de gebruikersnaam als je een minderjarig account hebt. Standard smile

 

Kom je er echt niet uit? Houdt dan de productcode bij de hand en neem contact op met onze helpdesk:

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png
Bericht 2 van 4 (594 Weergaven)

Re: 'Product code al ingegeven'

★★★★★ Newbie

Ik heb dit probleem ook en kan nu al een tijdje niet spelen ik heb echter geen ander account als dit en vraag me dus echt af waar mijn sims 4 naar toe is?

Bericht 3 van 4 (435 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: 'Product code al ingegeven'

EA SPORTS FC Team

Hey @miertje7,

 

Het beste dat je dan kunt doen is contact opnemen met onze helpdesk via: https://help.ea.com/en/contact-us/

 

De normale opties zijn tijdelijk gesloten en het is niet mogelijk om contact op te nemen met de Nederlandse helpdesk. 

 

Gelukkig kan je via die link nog wel contact opnemen in het Engels Standard smile

Jason.png
Bericht 4 van 4 (405 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help