Re: Problemen met fifa 17

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Problemen met fifa 17

★★★ Newbie

Hallo,

 

Ik probeer fifa 17 op te starten maar als ik bij het scherm kom waar ik op spatiebalk of enter moet drukken werkt m'n toetsenbord ineens niet meer alsof die geen contact met de game kan krijgen.

 

Heb al van alles geprobeerd:

-Game opnieuw starten

-Game verwijderd en opnieuw geinstalleerd

-Game repareren via orgin

 

Maar niks van die alles werkt en met m'n toetsenbord zelf is niks aan de hand maar als ik fifa 17 wil spelen dan werkt die ineens niet meer.

Heb de game al een maandje niet gespeeld maar game is gewoon up-to-date en alles is in orde alleen kan de game dus nu niet spelen omdat ik niet voorbij dat scherm kom waar ik op spatiebalk of enter moet drukken.

 

Met Vriendelijke Groet,

Hans

 

Bericht 1 van 2 (373 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Problemen met fifa 17

EA SPORTS FC Team

Hallo @IncredibleTiger,

 

Waarschijnlijk hoef je alleen maar de juiste videokaart in te stellen op jouw computer waardoor het weer werkt Standard smile

 

Lees dit artikel door voor meer informatie: https://help.ea.com/nl/help/pc/pc-graphics-troubleshooting/

 

(Sorry voor de late reactie, ik was op vakantie en iemand anders nam mijn taken tijdelijk over)

Jason.png
Bericht 2 van 2 (356 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help