Re: Problemen met een sims 4 uitbreidingspack

door L0veMaz3
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Problemen met een sims 4 uitbreidingspack

★★ Novice

hallo

 

vorige keer heb ik dus al de diagnose gestuurd bij de antwoorden en weet ook niet zeker of er een grotere RAM in mijn laptop kan maar dat hoop ik wel want dan kan het probleem misschien worden opgelost 

 Maar hier stuur ik wel weer opnieuw de diagnose Standard smile

Bericht 11 van 12 (134 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Problemen met een sims 4 uitbreidingspack

★★★★★ Expert


Hallo @L0veMaz3,

Je noemt in je eerdere reactie een PC als een laptop. Hier wordt verschil in gemaakt. Aangezien de laptop niet voldoet aan de vereiste systeemeisen, zul je echt een andere laptop of PC gebruiken die wel hieraan voldoet.
Ik betwijfel of je dit model laptop kan uitbreiden. Dit zul zelf moeten nagaan. Misschien staat dit vermeld in de (online) documentatie van de laptop. Ook kan dit kan prijzig zijn. Neem hiervoor contact op met HP.
Nadat je de laptop is uitgeschakeld, alle kabels zijn losgemaakt en gesloten is, draai deze om de kop. Zie je er soms vakken zitten die je kan openschuiven. Het mogelijk dat je hiervoor een schroevendraaier nodig hebt.
Doe dit alleen als het zeker weet dat je hierdoor niet de garantie laat verlopen. Mogelijk mag alleen een door HP erkend reparatiebedrijf dit doen. Mocht HP je laten weten dat dit niet mogelijk, is dan kan je beter voor een nieuwe gaan.
Anders is er een kleine kans dat je bij op zoek dient te gaan naar de betere laptop / notebook reparatie bedrijf, die misschien wel verder geholpen kan worden.
Nogmaals, laptop hardware is van de mindere kant dan die van een desktop PC en dien dien je groter in te kopen, waardoor je uitkomt op een hogere prijs, met hardware onderdelen die onder die van de PC ligt.

Alleen het geheugen uitbreiden voor je laptop zal deze nog steeds niet voldoen aan de gevraagde systeemeisen. Je dient ook je processor en videokaart te vervangen. Dit zal niet mogelijk zijn, of anders erg duur uitkomen. Je dient zelf uit te maken of je deze kosten wilt maken.

Zoals het help artikel over DXDiag informatie vermeld, dien je deze als een tekstbestand op te slaan.


Groetjes.


Bericht 12 van 12 (127 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen